opzeggen horsimo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vonnie

opzeggen horsimo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 12:16

Zoals ik al eerder had gemeld wilde ik een topic openen die we door kunnen sturen naar radar.
Hier kunnen ze dan nakijken wat er na hun programma aan actie is ondernomen door horsimo (niets dus)
Hopelijk kunnen ze dan stappen ondernemen.
Deze topic is dus alleen bedoeld om te melden dat je je abonnement hebt opgezegd maar dat je ondanks dat nog steeds het blad ontvangt.
En natuurlijk dat het geld word afgeschreven.
Ook is het fijn dat je erbij meld welk bedrijf het geld afschrijft (dit mag volgens mij niet eens), en of je melding hebt gehad van de verdubbeling van de kosten van het blad.

Bijt zelf het spits even af :+

Ik ben ondertussen een jaar bezig om ervan af te komen maar krijg geen enkele reactie.
Heb geen melding gehad van de verhoging van de prijs van het blad.
Bij mij word het door PubliForce afgeschreven 39,95!

Moderatoropmerking:
Ter verduidelijking: Dit topic is dus bedoeld als verzameltopic/inventarisatie om uiteindelijk naar Radar te sturen. Als je gedupeerd bent door de uitgever, kun je hier dus je FEITELIJKE INFORMATIE kwijt over je problemen met opzeggen van het blad.

Als je er verder over door wilt praten, kan dat in het andere topic, dat al langer loopt: [PP] Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing
Reacties die geen feitelijke informatie bevatten, zullen daarom hier worden verwijderd.

Verosjaak

Re: opzeggen horsimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:25

Ik heb al een tijd een abonnement en heb in april besloten om op te zeggen. Op de pagina van Horsimo staat dat dat aangetekend moest. Dit heb ik netjes gedaan. Na 1 maand nog geen antwoord dus 3 maal een emailtje gestuurd naar het enige emailadres op de website: info@horsimo.nl. Zelfs een email naar ledenservice@hotsimo.nl gestuurd. Helaas ook daar nooit een antwoord op ontvangen. Contact gezocht met de consumentenbond en op precies 9 september een email ontvangen dat ik binnen 2 weken wat van Horsimo moet horen en binnen 4 weken er een oplossing moet zijn. Tot op heden nog niets gehoord en de 2e klacht ligt dus bij de consumentenbond.

Krijg regelmatig geen nummers, maar kan dan ook geen betalingen terugvinden in mijn bankhistorie. Misschien ben ik de enige gelukkig ontvangen van Horsimo, waar ik niet van af kom maar er idg niet voor betaal := .

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:31

NIit de horsimo maar van dezelfde uitgever: de fototaal.
Ongewenst steeds 2 x hetzelfde tijdschrift ontvangen en hier werd na telefonische melding niets aan gedaan. Geen melding gekregen van gestegen kosten.
Opgezegd via brief (niet aangetekend, wat is dat ook voor onzin?) en via mail. Nog een hele heksenketel om een werkend email adres op te sporen. Helemaal niets van ze vernomen. Dat is nu 1 á 2 maanden geleden.

corina18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:44

bij mij hebben ze ook zomaar een bedrag afgeschreven ben in 4-9-09 lid geworden en dus betaald en op 25-03-2010 hebben ze dus het nieuwe bedrag afgeschreven
maar met bellen kom je niet verder en op de mail reageren ze helemaal niet
wil er ook graag vanaf vind het echt een slecht blad geworden

jessie34

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 19:01

Ook ik heb een e-mail gestuurd dat ik het op wilde zeggen, nooit ene reactie teruggehad. ze schrijven gewoon doodleuk 39,95 van de rekening af. als ik het goed begrijp moet ik het dus middels een aangetekende brief opzeggen? het moet niet gekker worden :(

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:13

Aha, kon het goede topic niet meer vinden.

Ik heb per 20-10-2009 via de email opgezegd (email adres: ledenservice@horsimo.nl) en kreeg op 01-12-2009 een mail terug dat Simone van Dam tijdelijk niet aanwezig was. (ik had toch een algemeen ledenservice email???) en zou moeten kijken in het colofon van mijn magazine voor het juiste emailadres.....

Wel een reactie dus, maar blijkbaar was hiermee de opzegging niet bevestigt want op 25-11-2010 is er 19.95 van mijn rekening geschreven (toen niet goed opgelet anders had ik het accuut terug geboekt!).
Ik krijg de laatste paar maanden wel regelmatig het blad Horsimo weer door de bus maar stuur het al zeker een half jaar terug met de mededeling dat mijn abbo opgezegd is en dat ik geen klant (meer) ben.

Het helpt niets, zou mijn geld terug willen en houd het dus echt heel goed in de gaten nu of ze niet weer gaan afschrijven....
Geen idee dus hoe het blad er nu uitziet want ik open het dus bewust niet!

Susan

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 23:13

ik heb aangetekend opgestuurd , maar blijf horsimo onregelmatig ontvangen.
Ik heb geen melding gehad van verhoging abbonoment, ik heb mijn bank opdracht gegeven om geen afschrijving van het rekeningnr van hun te accepteren

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 16:54

Bij mij heeft het ff langer dan een halfjaar geduurd voordat het eindelijk écht was opgezegt. Nooit ergens informatie over kregen dat het duurder zou worden en dat het blad niet meer alleen uit paarden zou bestaan, daarbij is het aantal blz in het tijdschrift ook heel erg verminderd, het was eerst 2x zo dik.
Heel blij dat ik geen lid meer ben!

moniquemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 21:05

pietsie schreef:
ik heb aangetekend opgestuurd , maar blijf horsimo onregelmatig ontvangen.
Ik heb geen melding gehad van verhoging abbonoment, ik heb mijn bank opdracht gegeven om geen afschrijving van het rekeningnr van hun te accepteren

Houd je rekening in de gaten want ze maken gewoon gebruik van een andere rekening.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:59

Ik heb hem deze week weer gekregen, maar hij is van augustus!

wuyts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:08

Abbo opgezegd, een jaar lang geen nummers ontvangen en nu blad in de bus met factuur van 99,99 euro !!!
Een Belgisch abbo kost ineens dubbel zoveel :s

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 22:13

Ik heb nu een brief geschreven dat ik er per direct af wil omdat hun ingebreken zijn gebleven door augustus pas eind september te versturen.... ik hoop dat dit wel werkt, want gewoon opzeggen wil dus niet.

Ik vind het absurd dat je door 1 telefoontje van hun (... natuurlijk stopt het proefabonnement automatisch mevrouw..NIET DUS) je moeite moet doen met een aangetekende brief om er vanaf te kunnen. Waar ze ook geeneens op reageren.

TrippleT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:45

Ik heb al 3 keer een mail gestuurd, ben vanaf juni bezig. Ik heb geen bericht gehad van prijsverhoging. Het geld wordt afgeschreven door Public Force.

Heb hen zojuist een mail gestuurd waarin ik duidelijk heb gemaakt dat ik het bankrekeningnummer laat blokkeren. Hopelijk werkt dit. Wat een K*******T blad zeg.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:56

Volgens mij kun je automatische afschrijvingen gewoon terug laten boeken en voor de volgende keer blokkeren.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 12:28

Margee schreef:
Volgens mij kun je automatische afschrijvingen gewoon terug laten boeken en voor de volgende keer blokkeren.

Natuurlijk kan dat, maar dan krijg je een herinnering en daarna heel snel (veel) incassokosten....

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:39

Brainless schreef:
Margee schreef:

Natuurlijk kan dat, maar dan krijg je een herinnering en daarna heel snel (veel) incassokosten....

Je kan toch aantonen dat je hebt opgezegd? Bovendien is het nogal een wanprestatie die geleverd wordt, kreeg deze week het nummer van september binnen......

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:50

Ja en dan?
Je staat in je recht, maar die moet je wel zien te krijgen.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 09:00

Kwestie van volhouden toch? Als je alles direct maar opgeeft......
Ik ga de volgende nummers gewoon retour sturen, de portokosten zijn voor henzelf, want ergens is er dus toch nog iemand die dit blad maakt en verstuurd ook al antwoorden ze nergens op.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 02:58

Maar dan krijg je het incassobureau aan je broek, met alle extra kosten.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:23

Mijn tip: op www.toptijdschriften.nl staat een nieuw mailadres en een nieuw telefoonnummer. 1 belletje en het was bij mij geregeld.

En anders kan je altijd nog langsgaan: Toptijdschriften, gevestigd te 2991 XR Barendrecht, Zeemanstraat 27

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 22:46

inge81 schreef:
Mijn tip: op http://www.toptijdschriften.nl staat een nieuw mailadres en een nieuw telefoonnummer. 1 belletje en het was bij mij geregeld.

En anders kan je altijd nog langsgaan: Toptijdschriften, gevestigd te 2991 XR Barendrecht, Zeemanstraat 27

Even langsgaan? Moet je wel toevallig in de buurt wonen....

Ik heb ze zojuist gemailed en de mail kwam onbestelbaar retour. Waar staat het telefoonnummer?

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:06

0900 600 6007 staat op de site vermeld, vreemd dat t mailadres niet werkt :S

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:13

Tja ik heb gebeld.... hun reactie: om op te zeggen moet u een brief sturen....
Echt de service is al stukken verbeterd.... :Z

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:26

R ;( aar altijd he, om je aan te melden is alles goed maar opzeggen........

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:28

Moderatoropmerking:
Zoals in de openingspost vermeld, was dit topic puur bedoeld om feitelijke gegevens te verzamelen als namen, welk blad je lid van bent en hoe je hebt geprobeerd op te zeggen. Dus een keiharde lijst waarmee er tzt naar Radar gegaan kan worden, zodat er een aanleiding is om het door hen aan de kaak te laten stellen.

Helaas is dit topic toch een kopie geworden van het andere (klets)topic en dat is niet de opzet geweest. Het is jammer dat er niet meer mensen gebruik hebben gemaakt van het opstellen van een lijst. Samen sta je nu eenmaal sterker in dit soort situaties.

Voor verder onderling kletsen over de problemen met horsimo verwijs ik jullie dus naar het andere topic.