help wat moet ik doen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nimgo
Berichten: 9
Geregistreerd: 16-07-03

help wat moet ik doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 15:19

mijn pony heeft een trap gehad in het land. hij had een stuk open huid dat vast geniet moest worden. 2x per dag moest ik er zalf opsmeren maar dat was onmogelijk ik mocht er niet eens naar wijzen.
hij komt omhoog als ik erbij in de buurd kom en gaat gericht trappen. de veearts zij dat het niet zo'n ramp was als er geen zalf opkwam als ik het maar in de gaten hield. na 4 dagen had hij de nietjes eruit gebeten en nu is het wel belangrijk dat ik de zalf erop doe anders krijgt hij wild vlees en duurd het heel lang voor het weg is. heeft er iemand tips om de zalf erop te krijgen???

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:22

Een soort van vliegenmepper idee, zou ik je aanraden haha..Gewoon een lange stok, met een soort van plaatje erop..Op dat plaatje doe je de zalf en zo kun je proberen om het op de wond te smeren..Let wel op dat dat plaatje wat je gebruikt schoon en ontsmet is enzo..

Succes!

Groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 15:47

Praam d'r op?

nimgo
Berichten: 9
Geregistreerd: 16-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 18:50

praam hebben we al geprobeerd en dat werkt nie je krijgt m geen eens om zijn lip heen ahha

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:23

Heel veel geduld hebben en blijven proberen, steeds belonen als een poging bijna gelukt is, dwz als je al heel dicht bij de wond kunt komen.
Niet meteen met tien man eromheen maar in alle rust werken.
Vertrouwt je pony je onder andere omstandigheden wel?

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 19:28

Iemand zijn achterbeen omhoop laten houden? Zo kan hij niet steigeren en dan snel handelen. Rolleyes