geld-tijd helaas te weinig

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 10:50

Soms zou je willen dat je wat meer geld en tijd had! Gisteren heb ik weer zo'n mooi paard gezien! Een donkerbruine 3 jarige ruin, twee sokjes achter, rond de 1.68 m. Hamilton x katouchon. Glimmen als een spiegeltje, en heel lekker lopen. Vorig jaar rontgen gekeurd. Als ik geld had en wat meer tijd, had ik nu misschien wel een nieuw paard gehad. lekker longeren, zadeltje erop enz. Altijd zo leuk om te kijken wat een paard dan doet!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: janna op 2001-08-02 12:47 ]</font>

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 18:44

Hey Janna, als je tijd en zin hebt mag jij tzt met mij wel mee om een jong paard uit te zoeken ......
Deze klinkt idd erg leuk, maar voorlopig hou ik het nog even bij 1 paard, dat vind ik meer dan genoeg.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 18:54

Dat wilde ik ook weleens. Meer geld en meer tijd.
Mijn vader kwam laatst ook met het leuk idee er nog maar een merrie veulen bij te kopen. Ook een vosje, dan kan ze over 3 jaar met Udinde in het span.
Tsssk! Leuk idee, maar waar haal ik de tijd vandaan???

Eigelijk moest ik meer gaan verdienen en minder werken. Maar hoe leg ik dat mijn baas uit?

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 19:04

Ja eerst namen wij ook geen paard ivm te weinig tijd maar we zijn er toch uitgekomen na heeeeeeeeeeeeeeel lang denken en vooral zeuren!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 08:57

hee, dat is wel een goed idee: baas ik wil twee keer zoveel verdienen, en twee keer zo weinig werken..
haha.
Enne fitz: ik wil best mee hoor. Gewoon leuk om paarden te gaan kijken..
Mijn vriendin was ook best wel weg van dit paard. Misschien dat zij hem koopt.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 10:09

Heb jij nou ook niet dat je ontzettend veel paarden ziet, waar ze mega veel geld voor vragen en die eigenlijk niet om aan te zien zijn?
Ik ben laatst met een vriendin op zoek geweest, maar ik wist niet wat ik zag. Hoe onwijs duur de paarden nu zijn.

SG, je wordt nooit vergeten.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 11:27

Zo vaak ga ik geen paarden kijken, maar je komt soms exemplaren tegen. Echt met zo'n mega kop erop, of hartstikke krom op de pootjes of zo. Tja, een echt mooi en goed paard is haast niet te vinden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie