Ik ga El Roy verkopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:16

Jeetje, je zou echt wel de goede keuze hebben gemaakt maarre El Roy dan wegdoen??????
Ik heb het natuurlijk niet echt bij
gehouden hoe of wat er allemaal met hem aan de hand is maar het is zo'n kanjer en zo'n verschijning als je die foto's van hem ziet. Ik heb zelf ook een tijdje geleden met die gedachte rond gelopen om Canta te verkopen maar ben toch super blij dat ik het niet gedaan heb.
Begrijp het ook wel van jouw hoor, als je verder kan komen met dat andere paardje en niet met El Roy.............
Succes met alles en veel sterkte. Ik weet zeker dat El Roy een leuk nieuw baasje zal vinden.
Groetjes

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:19

Tjeetje ik lees het nu pas..
Zeker een moeilijke en vooral niet leuke beslissing.
Maar ja wat Mariette zegt beter 1 paard goed dan 2 half en wat Mayo zegt, als alleen je bijrijder er lol aan heeft en jij alleen maar betaald en weinig mee kan, is het ook niet meer leuk.
En het is goed dat je er zo lang over na hebt gedacht.
Dan neem je iid de goeie beslissing!
Misschien voelt het vervelend maar het is misschien wel goed dat het zo snel gaat.
En idd heel logisch want El Roy is echt een super paardje Lovers ! Ik heb hem maar 1x in het echt gezien, maar vond hem meteen helemaal geweldig.
Je moet maar zo denken, bij jou heeft hij een fijn leven gehad en je jij bent goed voor hem geweest!
Nou meis veel succes met de verkoop. Ik hoop dat hij een lieve baas terug krijgt! Stort je maar lekker op Ro en dat kleine bijdehandje!
Liefs!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:32

Ik vind dat je een goede beslissing heb genomen zo. Want je had hem bijna alleen maar voor de bijrijder. En zo kun je je idd richten op je andere paard.