Klantenkoopavond bij Hyporama

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 13:36

duivelintje schreef:
ben echt helemaal eens met de term hypodrama. ze selecteren daar op de hoeveelheid geld een klant uit kan geven. hoe meer geld hoe vriendelijker ze zijn.


Da's bij ons in assen niet zo (niet in mijn geval in elk geval). Mischien komt dat doordat ze vlak bij onze praktijk zitten en voor medicatie wel bij ons langs komen (en wij soms wel mensen naar hun door sturen als ze voor paardespullen komen).

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:44

als ze nou eens bij hypodrama gewoon goede verkopers aannemen, en niet van die meisjes die er weer geen REET van afweten, die ik dus altijd schijn te treffen daarzo....zucht....dan zou het al een stuk fijner winkelen zijn.....zucht zucht.....mja, je kan niet alles hebben he....ohja, nog wel effies een topwinkel...das Sta-Rho die zit in Rhoon. Das wel echt een toppertje hoor....

kiek
Berichten: 45
Geregistreerd: 21-06-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 23:02

Jammer,haal al mijn spullen bij hypotrent maar heb nog in al die jaren geen uitnodiging gezien!
Ik kom al 7 jaar bij dezelfde winkel!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 12:34

Eef18 heeft gelijk, er mogen wel betere verkopers komen. Mensen die weten waar ze het over hebben. Maar ik vind dat dat op gaat voor heel veel zaken. Vraag bij Divoza eens om hulp bij de tuigen (voor aangespannen rijden). 9 van de 10 keer tref je iemand die er de ballen van weet. Er lopen bij de meeste zaken maar een paar die ergens iets van af weten....

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 17:46

Tsja, voor mij is het niet bepaald dichtbij bovendien heb ik een goedkope, grote en goede ruitersportzaak in de buurt Haha!