Wat lopen er toch rare mensen rond op deze aardbol

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Wat lopen er toch rare mensen rond op deze aardbol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 21:55

Vorige week belde er iemand die mijn advertentie voor Senna had gelezen.
Dus heb ik zijn vragen beantwoord, toen vroeg hij of hij eens mocht komen kijken.
Natuurlijk mocht dat van mij maar ik had hem gezegd dat hij mij eerst moest bellen als hij kwam omdat ik niet wil dat iedereen zomaar in de wei loopt, zeker geen vreemde.
Tot mijn grote verbazing stond meneer gisteravond ineens onaangekondigd voor mijn neus.
Hij had dus geluk (of pech) dat ik er was.
Ik stelde voor om even in de wei te gaan kijken, zegt ie: dat is niet nodig hoor we zijn gister al in de wei wezen kijken maar je was er toen niet dus zijn we weer naar huis gegaan en nu terug gekomen.
Whoe, ik werd kwaad maar ben beleefd gebleven.
Gaat meneer verder: ik wil haar graag hebben voor nog niet eens de helft van mijn vraagprijs.
Dus ik zeg dat ik eerst wil komen kijken waar Senna terecht zou komen en dat ik zijn bod te laag vond.
Komen kijken kon niet want er mochten geen vreemden op t erf komen van de eigenaar.
Had in mn advertentie geschreven dat ik wilde controleren waar ze terecht komt.
Toen bood hij iets meer (precies de helft van mij vraagprijs) en wilde hij Senna wel meteen meenemen.
Dus heb ik hem fijn verteld dat ik haar niet verkocht als ik niet mocht komen kijken en ook niet voor het geld wat hij bood.
Dat hij voortaan beter moest lezen voor hij ergens op reageerd, en dat als ik zeg dat hij eerst moet bellen dat ik dan niet bedoel dat hij zomaar in zn eentje door de wei gaat lopen.
Zegt hij doodleuk dat als ik me nog bedenk ik hem maar moet bellen.
Toen heb ik gevraagd of hij zelf van het erf af reed of dat ik de politie moest bellen.
Ik ben nog nooit zo kwaad geweest geloof ik.
Hij reed toch maar zelf weg, zie ik dat hij zijn trailer al achter zijn auto had hangen.
Ik heb zijn kenteken genoteerd en aan iedereen gegeven, ik vertrouw het niet, straks neemt ie senna gewoon mee als ik er niet ben of hij komt zadels jatten ofzo.
Wat sommige mensen toch bezielt...
Sorry voor mijn lange verhaal.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:12

hallo he! dat is niet normaal! ik zou giftig zijn geworden! waar haaltr hij het lef vandaan zeg!!!!

Dag lieve mama...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:21

Gadver!
dan zou ik me ook doodschrikken zeg!
wat akelig... zeker dat hij zomaar in de wei gaat rondlopen en dan ook nog eens de trailer meeneemt...
jakkes... Misselijk
hou het maar goed in de gaten !

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:23

Het lijkt me verstandig al je met je verhaal (en het kentekennummer) naar de politie gaat, TinkerLuna.
.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 22:27

Ben ik ook van plan.
Maar aangezien het politiebureau in t weekend dicht is moet ik naar de stad 15 km verderop.
Wacht wel tot morgen dus.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:54

Zijn er mensen die op je weide uitkijken? 't is misschien de moeite waard om een aantal 'weideburen' langs te gaan en ze te vragen of ze er een oogje op willen houden, en als er vreemde mensen in het land lopen ze aan te spreken / jou mobiel te bellen / de politie te bellen. Leg uit dat jij NIEMAND toestemming hebt gegeven om zonder jou de wei in te gaan (moet er niet een verzorgster zijn natuurlijk) en dat als jij er niet bij bent, er iets niet klopt.

De meeste mensen willen dit best voor je doen, en als je een aantal mensen vraagt is er toch een beetje toezicht als je er zelf niet bent. Wij hebben jarenlang 'opgepast' op de paarden die tegenover ons huis stonden.

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 22:59

Om bij de wei te komen moet je langs het woonhuis en langs de minicamping (of door het maisveld van een paar meter hoog, niemand die dat ziet), ik heb de staleigenaar, een paar mensen van stal en alle seizoensgasten gevraagd of ze het in de gaten willen houden.
Niemand in de wei kan helaas niet, er staat nog een paard wat niet van mij is.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:06

tinkerLuna schreef:
Vorige week belde er iemand die mijn advertentie voor Senna had gelezen.
Dus heb ik zijn vragen beantwoord, toen vroeg hij of hij eens mocht komen kijken.
Natuurlijk mocht dat van mij maar ik had hem gezegd dat hij mij eerst moest bellen als hij kwam omdat ik niet wil dat iedereen zomaar in de wei loopt, zeker geen vreemde.
Tot mijn grote verbazing stond meneer gisteravond ineens onaangekondigd voor mijn neus.
Hij had dus geluk (of pech) dat ik er was.
Ik stelde voor om even in de wei te gaan kijken, zegt ie: dat is niet nodig hoor we zijn gister al in de wei wezen kijken maar je was er toen niet dus zijn we weer naar huis gegaan en nu terug gekomen.

Ik heb ook zoiets mee gemaakt.
Sinds die tijd geef ik nooit het adres waar mijn paard staat.
Of ze komen naar mijn huis en we gaan samen kijken of we spreken op een punt af halverwege.
Ik heb ook mee gemaakt dat ze de stalhouder gingen bellen om informatie in te winnen over het paard.

NIEUWE PAARDJE OP DE FOTO viewtopic.php?f=53&t=456647&hilit=

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:14

ik heb het van de week ook meegemaakt, ik had tegen iemand gezegd waar mijn paard stond en ze was maar ff gaan kijken, had hem uit de wei gehaald, aan de hand laten draven en deelde mee dat ik er maar niet meer teveel geld in moest steken! Verward

Volgens haar heeft hij namelijk zwaar spat en die schieffel is ook niet best. Verdrietig

Mijn broek zakte af, de brutaliteit en bemoeizucht! Extreme duivel Ongevraagd advies, zonder toestemming paard uit de wei halen en een volkomen absurde "diagnose" Boos!

Ik heb namelijk een Noriker en die zitten w.b. botstructuur iets anders in elkaar dan de Arabieren van mevrouw herself.

Ik heb het op stal gemeld en daar kennen ze de dame die bekend staat om haar bemoeizucht........ze zouden het in de gaten houden

rare lui lopen er rond.....


www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 14:36

Ik heb geen adres aan de man gegeven, maar ik denk dat ie de stalnaam van mijn site heeft en in het telefoonboek het adres heeft opgezocht ofzo.
Had zelf nl zoiets van dat geef ik wel als we wat afgesproken hebben.

Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Live like there is no tomorrow.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:48

Sjeeses wat een rotzak! je moet Senna echt niet verkopen aan die engerd...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:51

wat een rare mensen inderdaad, kan ik me gewoon niet voorstellen dat iemand dat in z'n hoofd haalt...........pffff
heeft hij beetje last van de hitte ofzo ??

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:07

Ik zou het inderdaad maar goed in de gaten houden Scheve mond
Dat soort mensen vertrouw ik dus echt niet he
Ik vindt het knap dat je eerst nog zo rustig bent gebleven als die gast mij had verteld dat ie al even in het land was geweest bij mijn paard was bij mij gelijk de bom gebarsten Boos!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 19:20

Gatver zeg. Bij hen is het verboden op het erf te komen maar ze willen wel onaangekondigd zo even bij jou binnenwandelen? Idd rare mensen ja.

'Paint' it 'Black'

Sorella

Berichten: 128
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 08:51

Wat een imbiciel! Ik zou aangifte doen van huisvredebreuk! Party!!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:19

Bah wat een raar mannetje Scheve mond
Ik zou inderdaad maar goed uitkijken.
Straks is je paadje weg.
Ik had er met de hooivork achternaa gezeten Vingers aflikken

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:22

Het is waarschijnlijk gewoon een fanatieke handelaar.........je hebt ze ertussen zitten he

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:53

ok, das wel heel ongewoon. aan die telefoon zeg je zo nog duidelijk dat je niet wil dat iemand in het weiland komt en gaat die meneer dat zo maar gaan doen. compleet gek!! en hij heeft het dan nog toe alsof je het hem gevraagd hebt om te doen. ik zou der ook wel mee inzitten. wie weet wat hij doet. je hebt der goed aangedaan van zn plak te noteren. tjee wat een gek zeg!!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, dierenfan, SUSANNEx, Tieme, XXleonieXX en 23 bezoekers