en dat gebeurt ons weer :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

haike

en dat gebeurt ons weer :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 07:34

Heyzz

beetje laat voor verslag van de dag, maar hier een verslag van zondag.

Zaterdag las ik in een plaatselijk krantje over een paardenkeuring (volbloed arabieren) in Tilburg. Tegen ons mam gezegd, daar moesten we natuurlijk naar toe. Dus zondagochtend naar Bien Venue, waar het was, zagen we heel weinig auto's staan, eiegnlijk geen. Gelukkig hadden we het krantje bij voor de routebeschrijving, nog eens goed doorgelezen, waren we een week te vroeg!!!!! Dus maar weer omgedraaid en maar naar oma gegaan, wat we anders 's middags zouden doen.

Dat we ons in de datum vergisten is niet de eerste keer, zo waren we (ik niet, was in Rome) vorige week al een week te vroeg op de verjaardag van mijn nichtje. En het is al vaker gebeurd de laatste tijd Haha!
Vologens mij zit het in de familie, zondagmiddag kwamen namelijk mijn oom en tante op bezoek omdat die dachten dat mijn vader jarig was, en dat is ie pas komende vrijdag (18de).

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 08:34

Dat was niet erg slim. Maarja beter te vroeg dan te laat. Nu kun je er gelukkig nog heen.

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 08:36

HIHIHIHi zulke dingen doe ik ook wel eens hoor!!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie