versace

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

versace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 12:03

n.a.l. van het topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=111548&postdays=0&postorder=asc&highlight=nathalieke&start=0

ik rijd nu dus niet meer op Versace. ik vind het echt super jammer want de jumpings begonnen nu juist goed te gaan en de dressuur ook. Maar ja de eigenaar vind dat ik er te groot voor word (dat vind ik nu niet maar kom) en wat kan je dan zeggen hé?
Ik zie hem wel nog iedere dag (rijd op die stal nu het paard van m'n instructrice (tevens de vriendin van de eigenaar). het niveau van dat paard is wel veel hoger maar bij Versace klikte het gewoon.
vroeger geloofde ik daar niet in maar nu wel Lovers . Het is geen toeval als er zoveel mensen dit zeggen en als je dit zelf aanvoelt.

Ik kon versace dingen leren en nu ben ik een leerling van het nieuwe paard waar ik op rijd. en het 'klikt' gewoon niet, maarja tis wel leuk en ik leer meer bij.[/code]

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:02

Zund man dat je niet meer op Versace mag rijden!Iig veel succes met het paard waar je nu op rijdt, en ik hoop dat er misschien nog een klik komt?