Wandelen met Yen in nieuwe omgeving....spanning!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Wandelen met Yen in nieuwe omgeving....spanning!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 00:00

Cheyenne staat dus op het land voor 1 maand. Midden in een bos met leuke ruiterpaden. Dus ik ging daar vandaag voor het eerst met haar wandelen......nou dat was een hele onderneming.

Eerst moest ik het voor elkaar krijgen dat die 2 plakkerds van een Aron en Cheyenne normaal elkaar konden verlaten voor een tijdje. Dus....Aron al tegenhoudend, Cheyenne door het hek laden. Dat was al een kunst, want Aron stond al gestresst erbij....zo van : " Zeg...jullie vergeten mij toch niet Verward "

Nou toen moest ik dus door het land van 5 andere paarden.......die kwamen natuurlijk direct aangestormd toen ze mij met Yen zagen wandelen....dus ik snel snel naar hek 2, aangezien ik geen zin had in een confrontatie tussen Yen en de andere 5 knollies.

Snel door hek 2 en hek 3 en dat ging goed. Ik was buiten Schijnheilig . Cheyenne natuurlijk al helemaal opgewonden naast mij (staart omhoog, gespierd halsje), mede doordat Aron al uit volle borst stond te hinniken naar ons.... Muziek! Hij liet duidelijk blijken het niet eens te zijn met ons vertrek.

Eenmaal buiten de wei aangekomen moesten we over een ruiterpad langs een ander weiland met een stuk of 10 paarden......Weer een reden voor Cheyenne om lekker naast mij te stuiteren..... Het boevenkopje voelt zich dan ineens wel een heeeel erg showy arabier *LOL*

Toen werd het pas echt leuk......terwijl wij dus daar over dat pad liepen....begonnen de 10 paarden in de wei keihard met ons mee te galopperen.......Nou en 10 paarden die tegelijk galloperen op het land klinkt als een trein die langsdendert.....de grond ging er helemaal van op en neer Ziek Haha! Je raadt het al.....Cheyenne galoppeerde mee op haar plaats. Wel eens een stilstaand galopperend paard gezien ?? Haha! Knipoog Cheyenne KAN het dus!!! OK dan!

Nou ja....ons voorgenomen rustige eerste boswandelingetje was dus minder rustgevend dan ik dacht.....hihi....mijn meissie was verder heel braaf hoor...geen gekke dingen! Daarna is ze lekker tekeer gegaan in het land met Aron!!! Even alle energie eruit die ze verder zo braaf inhield toen ze naast mij liep!!! Lovers

doeiiii


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 00:40

zo te horen heeft ze het dus goed op het land waar ze nu staat ...knap dat cheyenne op de plaats kan galoperen *LOL* ... nou hopen dat ze nog héél veel plezier daar heeft *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 01:17

haha lekker rustgevend kan dat af en toe zijn he wandelen met je paard Knipoog

Dag lieve mama...

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 08:34

haha klinkt erg relax Tong uitsteken maar gelukkig dat ze niet ervandoor galopeerde maar netjes op dr plaats bleef Knipoog btw wat is cheyenne een prachtig beest!!!!

Your stairway lies on the whispering wind

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 10:30

Ja, ik vind het ook erg knap dat ze kan galopperen op de plaats....ongekende talenten!!! Ik ga vandaag weer een relaxte wandelpoging doen..... Knipoog

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 12:58

hhahhahah die yen ik zie het al helemaal voor me !!
waar staan ze nu dan ??

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 13:45

Veel succes/plezier vandaag! Wat gaat ze vandaag doen? Spaanse pas?

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Judith29

Berichten: 306
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:57

Jammer dat je er gaan foto's van hebt kunnen maken, ik had het graag op foto gezien, had me erg leuk en mooi geleken!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 00:47

Het was zeker een mooi gezicht!!! Maar ja....net op die momenten mis ik altijd die camera weer!! Boos!

Hoi Rebecca!!! Tijd niet gesproken! Ik mail je snel terug.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:56

Lijkt me ook wat onhandig fotograferen met een stuiterend paard naast je aan een touwtje Haha!.

Veel succes iig. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Babootje, Koekie73, monsera, tanec_meisje en 128 bezoekers