Flair, Gomir, bos, cross, val, achtervolger :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Flair, Gomir, bos, cross, val, achtervolger :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 20:11

Vandaag ben ik voor het eerst naar het bos geweest met Flair, waarschijnlijk had Flair ook nog nooit bos gezien in haar leven Haha!

Ik was met Gomir mee, naar Dijkgatsbos waar dus wat crosshindernisjes staan. Dat hadden ik en Flair ook nog nooit gedaan, dus even wat uitgeprobeert. Flair deed alles braaf, behalve de waterbak, daar kreeg ik haar met geen mogelijkheid doorheen. Zelfs niet achter Ontario van Gomir aan...

Maar goed, dus wat hindernisjes gedaan, en toen kwamen we bij een... Gomir wat was het ook alweer? Die Flair te vroeg sprong, bij de landing verloor ik mijn evenwicht, hing er half naast en was net bezig met er weer opklimmen toen Flair doodleuk stil ging staan en ik dus toch nog viel. Ik viel nogal rottig op mijn rug waardoor de lucht uit mijn longen geperst werd, maar toen ik weer lucht kreeg kon ik er wel weer om lachen Haha! Mijn 2e val van Flair in 5 jaar... ach het werd weereens tijd

Daarna kwamen we bij een greppeltje waar Gomir Ontario nog nooit over had gekregen. Flair voorop dus, eerst wilde ze niet, toen eerst even kijken en met een noodsprong erover. Ontario wilde nog niet, ik weer terug met Flair en weer voor Ontario, nog niks... Toen heeft de moeder van Gomir die gezellig lopend mee was Ontario vastgepakt en hem meegenomen richting greppel, toen zij sprong sprong Ontario ook zijn eerste greppel! Wat een overwinning!! Vervolgens Ontario nog een paar keer achter Flair het greppeltje laten springen en dat ging goed!

Toen we het rondje hadden gemaak en weer bij een grasveldje uitkwamen kwam er opeens een shet op ons afgerend Verward Die mensen waren daar gezellig aan het picknicken ofzo en hadden hun shetje leuk los gezet op dat veldje zonder omheinig oid. Ontario kreeg de schrik van zijn leven door het kleine monstertje, en Flair vond hem wel grappig, totdat hij achter haar kont ging plakken en haar maar bleef volgen, toen kreeg hij een paar flinke trappen en kwam een meisje hem halen.

Het was een hele ervaring voor mij en Flair, eerste keer bos en eerste keer crosshindernissen. Flair heeft zich super gedragen! En ik heb het prima naar mijn zin gehad ondanks mijn val Haha! Heb nu al spierpijn, vriendje mag masseren vanavond

Gomir, nogmaals bedankt (heb je je moeder nog bedankt?)

28-09-2007
Nothing compares too you...


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:14

Ow, dat klinkt leuk!! Je moet maar eens snel op de Veluwe komen buitenrijden met Flair!!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:14

Leuk verslag Lachen.

Kan me voorstellen dat het een hele overgang is van dat vlakke strand met ruim uitzicht naar een bos vol rare hindernissen *LOL*.

Dat zal idd spierpijn worden ja .

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:45

Wat leuk!!!! Succes met de spierpijn maar Knipoog .

Ik moet met Dennis ook hoog nodig maar weer eens naar het bos. Ik zal eens kijken of ik van de week de auto van m'n moeder kan lenen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:47

Leuk verslag, haha Party!!
Ga je nu ook crossen? Haha! Tong uitsteken

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:54

haha veel suc6 met de spierpijn ja Haha! maarja wel leuk dat het zo goed is gegaan voor de 1ste x!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 20:58

Haha nee New-Forest, niet met Flair iig. Wel leuk om zo af en toe eens naar dat bos toe te gaan, maar voordat ik alles durf te doen wil ik eerst weer wat meer springervaring hebben. Ik heb na 3 jaar nu misschien weer een stuk of 8 keer met Flair gesprongen... ik wil me eerst beter kunnen redden. Flair kunnen ondersteunen voor ik al die sprongen daar durf te nemen Haha! Maar wedstrijden zal ik nooit met haar gaan crossen

28-09-2007
Nothing compares too you...

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:10

Haha, gaaf!!! Gelukkig kon je zelf lachen om je val. En idd, het werd wel een keer tijd, haha Haha!.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:14

Het was echt hartstikke gezellig En natuurlijk heb ik mijn moeder nog even bedankt Knipoog

En de mafketel van mij heeft na bijna twee jaar zijn antigreppel-principes ook een klein beetje aan de kant gezet Party!! Werd ook wel eens tijd Knipoog
Hij liep toen ik nog een rondje alleen ging wel weer behoorlijk te sputteren, maar hij is er over geweest *LOL*

Flair en Kim gingen echt als een speer, behalve dan door het water Lachen En dat foutje op dat steiltje kan iedereen gebeuren, we kiepen er allemaal weleens af Bloos
Hopelijk krijg je er niet al te veel last van

Je zweep lag trouwens nog bij ons in de auto, die kom ik van de week nog wel even brengen

Citaat:
Ik moet met Dennis ook hoog nodig maar weer eens naar het bos. Ik zal eens kijken of ik van de week de auto van m'n moeder kan lenen.


Was je afrijden helemaal vergeten Bloos Maar zo te lezen ben je geslaagd Knipoog gefeliciteerd! Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:30

Geen last van muggen in het Dijkgatsbos!

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:40

Ik heb geen mug gezien *LOL*

Gelukkig niet, daar heb ik echt een hekel aan Verdrietig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:56

klinkt leuk .... gelukkig ben je niet hard gevallen ... en ja de 2e keer pas in 5 jaatr is helemaal niet erg

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:05

gomir schreef:
Het was echt hartstikke gezellig En natuurlijk heb ik mijn moeder nog even bedankt Knipoog

En de mafketel van mij heeft na bijna twee jaar zijn antigreppel-principes ook een klein beetje aan de kant gezet Party!! Werd ook wel eens tijd Knipoog
Hij liep toen ik nog een rondje alleen ging wel weer behoorlijk te sputteren, maar hij is er over geweest *LOL*

Flair en Kim gingen echt als een speer, behalve dan door het water Lachen En dat foutje op dat steiltje kan iedereen gebeuren, we kiepen er allemaal weleens af Bloos
Hopelijk krijg je er niet al te veel last van

Je zweep lag trouwens nog bij ons in de auto, die kom ik van de week nog wel even brengen

Citaat:
Ik moet met Dennis ook hoog nodig maar weer eens naar het bos. Ik zal eens kijken of ik van de week de auto van m'n moeder kan lenen.


Was je afrijden helemaal vergeten Bloos Maar zo te lezen ben je geslaagd Knipoog gefeliciteerd! Party!!

je moet egt een kee rbij robje komen kijken!!!!!!!

Just Beleve and HOPE

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 07:09

he, goed van flair en ontario! Leuk alternatief voor Moordrecht Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 07:11

Haha, Flair is ook een HOTDOG, een VAL-HOTDOG met zuurkool!!

Maar even snerieus: rot dat je gevallen bent, hopelijk krijgt je er geen spierpijn van!

Toos paardloos

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 07:30

Wat leuk zeg dat beiden weer wat overwonnen hebben! Nu toch naar de Lunterenrit komen allebei Tong uitsteken. 27 september gaat het weer gebeuren, gaan we het bos in *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 08:25

Tss pff aaauuuw, ik heb echt overal pijn Boos!
Mijn been is blauw... Verward mijn linkerbeen nog wel terwijl ik op rechts viel.

Ik heb alleen geen hoofdpijn Haha! ik had een cap op voor de verandering. Ben benieuwt of Flair ook spierpijn heeft

28-09-2007
Nothing compares too you...

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:28

Heeej hebben jullie mijn zweep misschien gevonden, die ben ik vorige
week middenin het bos vergeten

Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad al die beesten van mij
vinden die greppeltjes ook eng behalve Blossem. Die loopt ook zo die waterbak in en gaat daar staan spetteren met haar voorbeen Lovers

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:20

hey flair,
heb je dan ook nog nooit in donkere duinen gerede?
kweet dat het niet mag ..maar soms doe ik het gewoon ..das wel lachuh hor!!
groetjes iris

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 09:23

Daar heb ik weleens stiekem gereden ja, toen het rustig was, maar niet met Flair en toen kreeg ik een boswachter achter mijn kont aan met de tractor Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 20:36

Donkere duinen is geen bos Tong uitsteken Dat is een stuk weiland waar per ongeluk wat bomen en struiken staan Knipoog

Heb geen zweep gezien barb Die heeft iemand anders vast al voor je meegenomen *LOL*

Had flair nog spierpijn Kim Verward Ontario was vandaag juist hartstikke los
Altijd als we lekker ontspannen een rondje hebben gereden door het bos Haha! Die sprongetjes die er staan zijn vooral gymnastiekwerk Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-03 08:40

Geen idee, Flair heeft de hele dag in het land gestaan en Shirley heeft haar `s avonds gelongeerd en gewassen. Ik was er alleen overdag en het was veel te warm voor haar om aan het werk te gaan dus ik heb haar zelf alleen even afgespoten. Ze leek iig niet stijf, maar dat kan kloppen na een hele dag in het land lopen Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, lindo, MairiMacBran, mino1, shaddy82, su72, Vuri, ynskek en 34 bezoekers