Hij word groot!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Toess

Hij word groot!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 16:46

Laatst viel het me op dat Ewald zo groot word/is geworden.
Toen we hem vrijdag weer thuis brachten (naar stal, na een half jaar stage) was Roos (Littleroosie) haar reactie ook al dat hij zo groot was geworden. Ook Pellie vond dat.
Zaterdag voor we hem de kudde in zouden gooien eventjes opgemeten. Ewald netjes neergezet.

En hij is gewoon 1.55!!
Toen ik hem kocht was hij 1.50 (vorig jaar augustus). Januarie is hij officieel opgemeten op 1.52,5. Hij zit nu ook super in zijn vel, glanst heel erg en heeft appeltjes. Super vrolijk. Wel anders als van het winter, wat een chagerijn was het toen.

Hmm.. nog even doorgroeien Ewald en ik heb een paard Haha!

Zijn familie komt niet boven de 1.50 uit. Zijn vader is 1.47 en zijn opa meende ik 1.45.

Gekke pony Ach gut

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:41

Leuk maaik!!
Lekker dat je weer thuis bent met hem of niet? Fijn dat Ewald zo lekker in zijn vel zit Lovers Binnekort foto's van je reus? Tong uitsteken

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 17:48

Ik vind het heeeerlijk dat ik weer thuis ben!!!
Haha foto's staan op digi, moet ff iemand bij komen, want onze digi vind onze computer niet lief, dus kan de foto's er niet af krijgen Boos!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:09

nu moet er dus ook droom paard komen te staan in je onderschrift Tong uitsteken Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:05

Maaike heeft mij al even lief aangekeken om foto's te maken, dus die komen morgen Haha!
Ik hoop echt voor je dat die paard wordt! Maar hij heeft nog 2 jaar de tijd om te groeien dus dat moet wel lukken.

Dekema's Dandelot (Mantovani x Scandic) L1 + 9
Dekema's Botticelli (Paddox x Samber) B + 4 https://www.facebook.com/botticellihengst
http://www.dekemaruitershop.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie