lekkere week gehad

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KozieZ

lekkere week gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 13:57

Dit is wel iets uitgebreider dan een dag, maar goed.

Woensdag heb ik weer gereden voor het eerst sinds ruim een week (rug) en dat ging met losrijden al erg lekker. Daarna vriend erop en die heeft ook nog een half uur vol gereden. Hij kan al wenden in draf en heeft zelfs even zonder stijgbeugels gereden (even voelen hoe dat is, zei hij zelf) Hij vroeg "wil jij nog?" toen hij klaar was en ja ik wilde nog.
Pris vond zelf dat ze goed losgereden was, geloof ik, want ze liep toch lekker aan de teugel. Ontspannen, linker stelling/buiging, rechter stelling/buiging. Schijnheilig Handen ontspannen, neus naar de grond, teugels weer vast perfect aan de teugel. Ik heb zelfs even zonder stijgbeugels gereden!!! Vond het zonde om eraf te gaan.

donderdag rustdag, alleen wat geborsteld.

vrijdag zadels af wezen rekenen. Boom van mij dressuurzadel is gemaakt en ik heb mijn vzh zadel ingewisseld voor een beter passende variant. Kosten vielen 100% mee. Ik was echt bang daar blut weg te gaan maar nee, ik was ongeveer 200 euro goedkoper uit dan verwacht. Om niet al te veel geld over te houden een cap voor mijn vriend gekocht, kan hij tenminste veilig verder stunten.
daarna meegereden in de les. weer netjes en ontspannen aan de teugel. Helemaal niet naar links wegvallen tijdens een wending... Kreeg zelf compliment van mijn instructrice/staleigenares!

zaterdag. Ik blij er naartoe natuurlijk. Ik hang net in mijn stijgbeugel of de buurman zet ineens sproeiers aan op zijn weiland (doet hij echt nooit) en gaat grasmaaien. Ik had even het idee van "Nee, hè" maar niks aan de hand. Lekker ontspannen, vlot met aangaloperen, makkelijk op te pakken.

Nu hoop ik maar dat het zo blijft...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie