vroege buitenrit!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bokkertje

vroege buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 20:44

gister (11/7) zijn miranda (hoffieeeh) en ik es een keer vroeg ons bedje uitgegaan, omdat we bijde wel zin hadden, in een keer een vroege buitenrit... hier even een verslagje daarvan:

04.45 ging ons wekkertje... aangezien we beide niet veel slaap hadden gehad, had ik geen zin om meteen op te staan, maar ja met zo iemand als miranda moest dat toch wel... Tong uitsteken . dus net na vijfen stonden we beide naast ons bedje, in onze rijkloffie... snel naar beneden, brood gesmeerd, en op naar de paarden...
toen we daar aankwamen, zag je de paarden echt kijken van huh? zo vroeg al? maar goed... wij de paarden uit het weiland halen, en opgezadeld, zadeltassen mee, nog snel even bij mij aan om snoep, en rijden maar...
het leek ons wel lekker om naar het bos tegaan... dat is voor ons een eindje rijden, maar dat hebben we er wel voor over! onderweg kwamen we nog een jongen tegen die nogal vreemd opkeek dat we zo vroeg al op pad waren (ik dacht zelf "die is laat thuis uit t stappen...) het was ondertussen kwart over 6 denk ik zo... maar goed, daar even een praatje mee gemaakt, en weer verder gehobbeld...
onderweg hebben we niet zo veel beleefd.
eenmaal in het bos aangekomen, hebben we een openplek opgezocht en onze broodjes opgepeuzeld... de paarden hadden ondertussen behoorlijk last van vliegen (vergetne ze in te sprayen Frusty ) na allemaal (wij en de paarden) wat te hebben gegeten, zijn we verder gegaan... het leek ons leek om naar het strandje te gaan, maar eenmaal daar aangekomen, was het verboden om er met paarden op... we durfden het ook niet te riskeren, en zijn dus maar terug gereden.
onderweg ook nog een hertje tegen gekomen, was ook wel een leuk gezicht, zo op de vroege morgen...
na nog een bezoekje aan het baasje van de paarden zijn we terug gegaan naar huis... toen we thuis waren was het 11u... een rit van 5u achter de boeg...
ik vond het hartstikke leuk, en ga dit zeker nog vaker doen! Haha!

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 20:52

haha jaaaah was echt leuk!!! Haha! doen we nog es Knipoog

En in Dokkum, stond de brug open... en er waren een paar duitse bussen met allemaal kinderen... dus iedereen al met hun neus tegen het raam en wijsen en doen!! Haha!
Gaat die bus sissen enzo... de paardjes schrokken dr van en die draafden weg.... weer iedereen in die bussen met de neus tegen het raam: kijk, die paarden zijn op hol! Nerd Haha! wel lollig... Knipoog

Lekker fris ook 's morgens... geen auto op de weg zowat... heerlijk!!! Knipoog Haha!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 21:31

Poeh, ik was gewoon lekker dat strandje opgegaan! Welke gek staat daar nu zo vroeg `s morgens te controleren op verboden paarden!? Niemand! En dan nog, je kan je er altijd wel onderuit praten denk ik hoor!

Mama van Imke ~ 29-01-2012 & Quinten ~ 17-02-2014

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 22:31

hm... jah is ook wel zo... maar we durfden het toch niet helemaal aan. je zult maar net pech hebben! naja de volgende x gewoon niet nadenken, en gewoon doen...

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie