Ik hoop dat de mensen diie mij kennen, dit lezen, en weten wie/wat/waar zo discreet zijn hier geen wereldnieuws van te maken in de zin van het maar aan de stalhouder doorgeven enz. Ik weet dat ik een risico loop van niet.. Maar ik weet even niet meer waar ik er mee heen moet..
Mijn fjordje staat inmiddels 3 jaar op zijn plekje. Fantastisch naar ons zin hebben we het daar. Mijn stalhouder en zijn vrouw zijn echter wat ouder, en zijn beide dit jaar al per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd voor een verblijfje..
Ik zit er nu al een tijdje aan te denken om ze de last van mijn paard te ontnemen. En een ander plekje te zoeken.
Maar zo goed als daar, krijg ik het toch nergens?
Een hoop zorgen. Geen hoog budget, een hoop last (menwagen +tuig) om mee te slepen, en een heel simpele hoop/verwachting/eis..
Ik ben al een tijdje aan het proberen te zoeken naar een plekje in een weide, een schuilstalletje, en wat maatjes. Lekker hooi, en de mogelijkheid spullen mee te nemen.. Maar ik heb op dit moment het gevoel dat dat nooit gaat lukken..
Moet ik dan..
Zou ik niet beter..
Ik word echt helemaal gek van mezelf

Ik moest het even kwijt, misschien dat er mensen zijn hier die snappen wat ik bedoel. Want mijn vriend snapt er geen breuk van

(ben dus op zoek, omgeving breda..)