Oma's darmkanker misschien terug??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Oma's darmkanker misschien terug??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 21:27

Mijn oma is 3 jaar geleden alweer geopereerd aan haar darmen want ze had darmkanker......
alles was verwijderd en alles zag er goed uit
maar nu is het misschien weer terug Scheve mond
de uitslag van de testen komen pas als wij midden ergens in amerika zitten (over 2 weekjes ong....)
erg vervelend dusz....ik hoop dat t niet ernstig is

2 jaar geleden toen mijn opa opgenomen werd in het ziekenhuis om over geplaatst te worden naar verzorgingstehuis bleek eruit dat ie al heel wat jaren verborgen had gehouden dat ie kanker had.....het werd ons verteld en een paar dagen/weken later lag in levensgevaar
Hij zei voordat we ook 5 weken op vakantie gingen naar amerika (zelfde als nu dus) dat ie beloofde in leven te blijven totdat we terug kwamen....dat was de laatste beloften in zijn leven en die heeft ie nagekomen want een paar dagen later toen we terug waren en naar opa toe gingen stonden we aan zijn bed toen ie nog leefden en ene uur later was hij dood........

Zal nu hetzelfde gebeuren met mijn oma? is it een toeval???
ik vraag me zoveel af, maar hoop dat alles meevalt en we nog jaren kunnen doen met onze lieve oma

renee


wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 00:00

Wat klote joh. En precies nu je nr amerika gaat.
Maak je niet te druk, je kunt er toch niks aan doen. Het enige is afwachten. Ik zal voor je duimen.
veel sterkte

little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 00:24

Jeetje joh, das echt superrot, maar een mens lijdt het ergst door het lijden dat hij vreest...........

dus een beetje positief denken kan geen kwaad, maar dat is moeilijk.

Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag !

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 05:01

Ah wat erg voor je veel sterkte

So close,
no matter how far.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 07:49

Ik kan je niet zeggen dat het allemaal wel goed komt... Al zou ik dat wel willen.
Mijn kreeg een hersenbloeding toen wij op vakantie waren in Frankrijk. We hebben meteen onze spullen gepakt, maar waren een uur te laat. Hij was net overleden toen we bij het ziekenhuis aankwamen.
Heel veel sterkte en ik hoop op een betere uitslag voor je Oma.

* To Belg, or not to Belg *

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 07:53

Jeetje, Wat verschrikkelijk. Dan zit je ook niet met een fijn gevoel in Amerika...
Heel veel sterkte, voor jou, familie en je Oma

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 11:44

Linda250 schreef:
Ik kan je niet zeggen dat het allemaal wel goed komt... Al zou ik dat wel willen.
Mijn kreeg een hersenbloeding toen wij op vakantie waren in Frankrijk. We hebben meteen onze spullen gepakt, maar waren een uur te laat. Hij was net overleden toen we bij het ziekenhuis aankwamen.
Heel veel sterkte en ik hoop op een betere uitslag voor je Oma.


jah...... Verdrietig alleen t probleem is dat we niet gebeld kunnen worden en ook al kon dat, we kunnen niet zomaar ff naar huis

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 18:30

Wat erg zeg! zeker omdat je zover weg zit. Ik hoop echt dat de uitslag goed is

mijn oma had/heeft ook darmkanker, en is er ook voor behandelt. Ik hoop echt dat het niet terugkomt Verdrietig

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 19:58

ik hoop het ook voor je meis....
Wat is kanker toch erg zeg realiseer ik me nu pas....de hond uit de straat en ik waren altijd kei goede maatjes, had ie opeens kanker en vorige week ingeslapen......Boos!
en de moeder van me beste vriendin ziet het er ook niet best voor uit

hadden ze dr maar wat tegen:'(

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 22:35

ja, was dat maar zo

ik hoop echt dat ze er iets voor vinden! Je hoort het toch echt veel te vaak... Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Indy75, karin30, Mark0919, Nienkje_H, SuperSuup en 9 bezoekers