Helion heeft een nieuw vriendinnetje !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Helion heeft een nieuw vriendinnetje !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 20:32

Het zat al een tijdje in de planning, maar vandaag was het echt zover: Meys meets Oscar (en Helion !).
Geheel in strijd met de Brabantse gewoontes arriveerde Meys ruimschoots op tijd, zelfs nog iets eerder dan afgesproken
En ze had iets lekkers meegenomen: een heerlijke aardbeienvlaai Vork

Na wat gebabbeld te hebben werd het toch echt tijd om het veelbesproken object te gaan bezichtigen Knipoog
Meys wilde uiteraard graag nieuwe vrienden maken en had een overheerlijke bos wortels meegenomen.
Eens even testen of Helion een beetje eenkennig is Knipoog
Gewapend met een flinke wortel ging Meys naar Helions' weitje, en ja hoor: meneer kwam in volle draf op haar aanlopen en schrokte meteen de wortel weg.
Kortom, hij bevestigde meteen zijn reputatie !
Daarna is hij in de watten gelegd door middel van een poetsbeurt en nog een lekkere wortel.

Meys had haar rijkleding meegenomen en wilde best een rondje op Helionneke rijden.
En natuurlijk vond ie dat goed, een wortelmens weiger je tenslotte niets !
Na zo'n 10 minuutjes rondjes gestapt te hebben (wat overigens keurig ging) wilde Meys wel even een drafje proberen.
Helion was met stomheid geslagen want ze trapte niet in zijn "kreupel-act"
"Doorlopen Helion" en ook nog een pats met de zweep erbij Bloos .... wat uiteraard een protestbokje opleverde, maar ook daar was ze niet van onder de indruk Cool
Er zat dus niks anders op dan maar een beetje door te lopen.
'k Vond het trouwens heel leuk om m'n eigen paardje zo eens te zien lopen !
Als je er op zit voel je natuurlijk vanalles en nog wat, maar zo zie je nog eens iets.
Het zag er allemaal keurig uit en Meys had zo het knopje voorwaarts en aan het been te pakken, ook de hals/hoofdhouding zag er prima uit.
Kortom: lekker stel die twee

Daarna hebben we thuis broodjes gegeten en nog uren gekletst.
Al met al is het een ontzettend gezellige dag geweest !

Bewijsmateriaal volgt binnenkort, rolletje moet nog ontwikkeld worden Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 20:43

Hihi, grappig. Ik ben benieuwd naar de foto's!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 12:51

Jaaaaaaaaaaaa ik ben verliefd! Haha! Wat een ontzettende scheet is Helion....
Oscar en manneke zijn ook onwijs leuke mensen, leuk huisje...leuke katten..kortom het was een heel erg geslaagd dagje.
Het was mijn allereerste meeting dus ook best wel spannend..niet dat ik bang was om Oscar & Co. te ontmoeten maar de rit er naar toe...dit meisje wil nog wel eens verkeerd rijden en dan een beetje in paniek raken...maar dankzij Oscar's goede route beschrijving kwam ik in 1 keer goed aan...vond dat toch wel knap van mezelf Knipoog

Heb zelf maar 2 fotootjes gemaakt..toen Helionneke aan het hek stond te wachten voor een poetsbeurt.

Afbeelding

Tss je denkt toch niet dat ik mijn oren naar voren ga doen he? Eerst die wortel
Afbeelding

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:38

Klinkt geslaagd! Leuk is dat he, zo je paard eens zien lopen onder een ander. Vooral het protest van 'hee, JIJ hoort daar niet' Tong uitsteken. Ze blijven de eigenaar vaak in de ooghoeken volgen zo van 'HELLUP!'.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 15:46

Idd. Jurga, zo was het en niet anders !
Hij voelde zich prima op z'n gemak hoor, maar waarschijnlijk had ie gehoopt dat ie de kantjes er eens lekker vanaf kon lopen.
Niet dus Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 15:47

hehe, ik herken het helemaal met Jurga. Die gaat alleen ff flink protesteren en staken als ze echt wat moet gaan doen.