Stratego is verkocht en vandaag weggegaan

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Charaz

Stratego is verkocht en vandaag weggegaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 21:31

Zoals sommige bokkers misschien wel zullen weten verzorgde ik een haflingerjaarling die Stratego heette. Hij was van de staleigenaar en over een jaartje was het de bedoeling dat ik hem ging kopen.

Toen ik gisteren thuis kwam zij mijn moeder 'Jan (staleigenaar) heeft gebeld en hij had een vreemde mededeling' ik was al helemaal bang dat er iets wat Azra was, maar toen kwam het ' hij kon Stratego voor goed geld verkopen'. Aangezien ik Azra al heb en die dus nooit meer weg wil doen, wat eigenlijk wel de bedoeling was dan, is Stratego verkocht.

Gisteren had ik het er echt heel erg moeilijk mee, ben toen even met hem gaan knuffelen en eventjes lekker gepoetst.

Vandaag om 18.00 uur zouden ze hem komen halen, ik was dus ook op stal want ik wilde er persé bij zijn.

Opzich aardige mensen en ik mag altijd komen kijken hoe het met hem is als ik dat wil.

Ik heb hem toen uit de wei gehaald, nog eventjes gepoetst en in de trailer gezet en afscheid genomen.

Maar nou komt het, ik had me er al overheen gezet, hij was verkocht en kon ook niet eeuwig blijven staan daar, aardige mensen en als ze zoveel geld voor een haflingerjaarling betalen zullen ze er ook wel goed voor zijn. Had het er dus ook niet meer zo moeilijk mee.
Zo'n meisje die daar ook op stal staat was er ook en die liep de hele tijd te zaniken 'als er wat is moet je het zeggen' 'gaat het?' en dat soort dingen.

Het is natuurlijk lief bedoeld, maar mens ik was er al overheen en ik heb het adres dus kan altijd bij hem gaan kijken, hij krijgt het wel goed.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt

Azra, Valentijn & Enchanted

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:38

Als je er al zo snel overheen bent, zal het wel niet zo diep gezeten hebben, en gelukkig ook maar...

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-03 21:41

Het zit wel heel diep, en daarom ben ik blij dat het beestje in ieder geval goed terecht komt en dat ik altijd mag langs gaan. Ik heb mijn woorden hier ook niet goed gezet, ik ben er niet overheen, maar ik heb het geaccepteerd, ik kan helemaal gaan flippen maar daar schiet ik niks mee op, wat moet dat moet.
Wie weet waar hij anders terecht was gekomen...

Azra, Valentijn & Enchanted

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:42

Dan hb ik je verkeerd begrepen, neem me niet kwalijk!! Sterkte en fijn dat je hem nog kan zien!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie