Zijn paardemensen allemaal zo witjes?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:07

mn armen enzo zijn ook wel bruiner hoor dan mn benen. ik ben een grondige actie aan het ondernemen om mn benen te laten bijbruinen.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:27

Een beetje zelfbruiner wil ook nog wel eens helpen Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 11:40

Ik ben ook erg wit, m´n gezicht en armen vallen nog iets mee maar de rest
In de ME bus hebben ze al een keer allemaal de zonnebril opgezet toen ik m´n broekspijpen omhoog deed om m´n beenbeschermers om te doen Cool
Ik ben zelfs getrouwd in een donker groene bruidsjurk omdat wit op wit geen gezicht is.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 11:50

Mijn armen en gezicht zijn best bruin. Maar mijn benen niet.

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:04

jantina schreef:
Of hebben jullie allemaal een lekker bruin kleurtje? Ik ben spierwit. Nou ben ik toch al erg wit van mezelf, maar ik krijg de kans niet om te kleuren.
Het enige wat bruin wordt is zijn mijn armen, mijn nek en mijn gezicht.
Twee weken geleden had ik zelfs rode armen en witte handjes omdat ik met handschoenen rijd!! Haha!

Overdag werken, tussen de middag snelsnel een beetje huishouden en 's avonds rijden.
Of zou het misschien komen omdat ik er ook niet zoveel aandacht aan hecht? Schijnheilig


Lol ik heb precies het zelfde!!
Soms vergeet ik me in tesmeren en dan jeukt het verschrikkelijk!!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 23:41

Ik heb het geluk gehad, dat ik in de pinkstervakantie een week in Italie ben geweest en m´n benen nu dus ook niet meer zo wit zijn Lachen !
Ik ga wel altijd vol goede moed met een korte broek naar de stal, maar meestal verruil ik die na een half uurtje toch maar weer voor een spijker-, of rijbroek, omdat ik anders lek gestoken wordt door die ellendige steekbeesten Boos! !
M´n armen zijn wel lekker bruin en volgens mijn man heb ik een "eikenhouten koppie" Tong uitsteken !!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 00:20

Ik ben juist bruiner geworden sinds ik Cheyenne heb! Ik kom nu veel meer buiten en loop dus uren id zon. Lekkere bruine kop, armen etc.....Alleen mijn benen zijn nog melkflessen....korte broek aan naar stal komt nl niet voor Knipoog

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:20

Ook mijn armen, gezicht, enz.. zijn bruin, maar m'n benen zijn nog helemaal wit..
Maar met straks 3 weken Frankrijk in de zon moet dat ook wel weer bijgekleurd zijn hoop ik Tong uitsteken

Krijg weleens de vraag of ik nooit buiten kom ofzo, terwijl voor mijn doen m'n gezicht en armen heel bruin zijn (ben echt een spook in de winter, heel wit altijd Tong uitsteken maar wordt wel weer redelijk snel bruin)

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:37

Ik doe ook altijd mn mouwen omhoog en als ik van het paard af ben mijn broek ook oprollen. Zo krijgen mn kuiten toch nog wat. Het helpt alleen niet echt. Mijn armen zijn wel een beetje gekleurd en mn gezicht ook aardig. Maar echt bruin... zucht... maar ff paar keer onder de zonnebank voor de broek uit kan!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:38

mn mn armen, hoofd en nek vallen wel mee, maar mn buik, en benen zijn egt verschrikkelijk. Had van de week ff een korte broek aan, maar schaamde me enorm voor mn witte melkflessen.....

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:06

Ik ben ook wel lekker bruin. Mijn benen worden nu ook wat bruiner.
Wat helpt? Een bakrand bouwen in het zonnetje in je hempje en een korte broek. Distels trekken, drollen uit het land scheppen. Alles lekker veel buiten doen en proberen alleen je rijbroek aan te doen als je gaat rijden.
Volgende project is komende week mijn stal schilderen.... dus nu zal ik wel verbranden....
Laatst bijgewerkt door IlsjePilsje op 13-07-03 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:06

Lekker bruine armen en gezicht, want ik draag als het warm is altijd topjes met spaghettibandjes. Het zijn nu niet bepaald topjes maar kom Knipoog.
Want vorig jaar had ik t-shirts aan, en met de playbackshow van het ponykamp(als hulpbegeleidster) moest ik een topje aan. Ik schaamde me echt dood!
Maar mijn benen blijven wit Scheve mond.

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:13

Mijn armen, gezicht en nek zijn altijd wel bruin,
maar mijn benen...
Maar binnenkort 3 weken naar Frankrijk, dus dat wordt dan wel opgelost Lachen.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 21:34

Mijn gezicht en armen worden altijd erg snel bruin. Vooral als ik met mooi weer de hele dag op stal rond hang word ik daar snel bruin.
Toen ik pas geleden in Turkije was, leek het in het begin echt net van dat "bouwvakkersbruin", met een bikini aan een redelijk maf gezicht dus eigenlijk. Ik heb toen flink mn best gedaan om de rest ook netjes bruin te krijgen, en dat is een beetje gelukt. Maar mn benen heb ik echt heel veel in moeten smeren tegen het verbranden, die gekke melkflessen waren echt licht!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:03

Tsja, bruine armen, schouders en een stukje rug en decollete Haha!
De rest wit Haha! En zo moet ik dinsdag naar het strand Tong uitsteken

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:31

Ik ben al aardig bruin, alleen het rijden doe ik in mijn rijbroek en voor de rest heb ik een korte broek met hempie aan.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:50

Mijn armen zijn best bruin. Mijn gezicht is redelijk bruin en mij benen helemaal niet bruin Tong uitsteken
Ik ga ook maar een een hele korte broek proberen...