Foto's bij advertenties

Moderators: Murosch, A_nouk

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Laura

Foto's bij advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 16:22

Ik snap niet dat sommige mensen niet de moeite doen om een goede foto uit te zoeken om op internet te zetten als ze hun paard te koop aanbieden. Ik was even op *een site waar paarden op verkocht worden* aan het kijken en ik kom me toch een vreemde plaatjes tegen... vaag, onduidelijk, piepklein, of met een in elkaar getrokken hals, of een heel onvoordelige manier van staan...

Je wil je paard toch zo goed mogelijk aanprijzen? Dan zet je er toch niet zo'n foute plaat bij??

(EDIT: Mag dit topic wel? Ik geloof niet dat ik hier iemand afkraak. Enneh... hoezo staat het penny-meisjes topic nog open dan? Gaaaap )

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:34

Laura, het begint nu serieus flauw te worden Scheve mond
Slotje ten eerste omdat dit je 3e poging is nadat je topic 2x geslotterd is en ten tweede omdat ik ook geen topic ga starten met de vraag waarom een broek twee pijpen heeft of waarom men je boos aan gaat kijken als je voordringt in een rij Scheve mond Volgende poging -> waarschuwing.

Verder; als je problemen hebt met een ander topic dan meld je dat bij een mod, je gaat het niet gebruiken als een 'jaa, maar die dan! En die! Aaah, zij mogen wel en ikke dus ook'-middel.. Dussss..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten