Foto's bij verkoop-advertenties

Moderators: A_nouk, Murosch

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Laura

Foto's bij verkoop-advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-03 15:02

Ik snap niet dat sommige mensen niet de moeite doen om een goede foto uit te zoeken om op internet te zetten als ze hun paard te koop aanbieden. Ik was even op marktplaats aan het kijken en ik kom me toch een vreemde plaatjes tegen... vaag, onduidelijk, piepklein, of met een in elkaar getrokken hals, of een heel onvoordelige manier van staan...

Je wil je paard toch zo goed mogelijk aanprijzen? Dan zet je er toch niet zo'n foute plaat bij??

(edit: Goh Bart, als dit al onder 'afkraken' valt? Misschien ook een advies om alle Foto-topics waarbij men advies geeft maar meteen op slot te gooien. Jeetje zeg... ??)

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 15:28

Advies is iets anders dan een willekeurige foto van Marktplaats pakken en dan gaan melden wat er allemaal niet aan deugt Scheve mond

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten