Nieuw intstructrice en het gaat goed!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Nieuw intstructrice en het gaat goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 22:49

De mensen die mijn vorige topic hebben gelezen, weten dat ik ruzie had met mijn instructrice die tevens de dochter van de eigenaar is (de link kan ik even niet vinden, want de zoekfunctie werkt klote).

Ik heb Woensdag de eerste les van mijn nieuwe instructrice gehad, ze heeft daar ook een paar veulens staan en is eigenlijk de buurvrouw. Zelf rijd ze haar paard sinds pas in het Z maar goed.

Ik heb dus les van haar gehad en het ging super ze let veel meer op houding en tactiek dan M. (mijn vorige intstructrice) en begreep Azra ook. Als Azra iets niet snapt raakt ze in paniek, ik moet dan heel rustig blijven en haar belonen.

Als ze iets fout doet mag ik ook alleen dan eventjes boos zijn, maar daarna is ze gelijk weer braaf.

Zij is ook nog eventjes op Azra gestapt, maar dat vond Azra maar niks, ze wil eigenlijk niemand anders op haar rug.

Ik ben echt blij dat het nu zo goed gaat!!! Haha!

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:44

Dat is echt leuk, als het zo goed gaat
Ik ben ook nog steeds opzoek naar een nieuwe instructrice, aagezien ik met laatste ook in de haren heb gehangen Boos!
En mijn oude intructrice is verhuist en woont nu aan de andere kant van Nederland en daar ging het altijd zo GOED mee Tong uitsteken