SUPER DAZEN en VLIEGEN PRODUCT ONTDEKT!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:12

Mexx2 schreef:
ik gebruik sinds kort een "vliegenclip"
van die witte clips,die ze bij de koeien en schapen aan hun oren "nieten Verward "
ik heb het gewoon aan haar haster,aan de binnenkant,vast gemaakt,en het werkt!!!!!!!!!
geen dazen/vliegen meer.!!!!!!!!! OK dan!
het kost c.a;€6,- en het werkt c.a 4 maanden!!!!!!!!!! Pling
als het voor koeien en schapen gebruikt kan en mag worden,dan durf ik het bij mijn paard ook wel!een kennis van mij,gebruikt het al jaren!ideaal!



waar heb je die gekocht dan ?


dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:03

Karin"]
[quote="sorayalover schreef:
een vrouw bij ons op de manege heeft nu iets nieuws axel ofzo dazenspray helt 6 uur tegen dazen en voor zover ik heb gezien werkt t ook

ze heft t gekocht bij de DA voor € 20
er is iemand die doet er al 2 mnd mee


Dat is Atex Daas Spray van Hofmans Lieve ( www.allesvoormijnpaard.nl ). Ik heb dat spulletje ook, gekocht bij een voerhandel, maar Hofmans Lieve verkoopt het ook vanuit hun kantoor/loods. Het is net chocolademelk en het werkt prima in de wei en als je paard niet te hard zweet onder het rijden. Het stinkt een uur in de wind en dat is de bedoeling ook, en het kost 18.50 per fles. Bij een flink zwetend paard (zware training) of een bos waar het stikt van de dazen helpt volgens mijn ervaring niets, ook dit niet. En bij mij was de fles na drie weken dagelijks gebruik leeg.

Afbeelding
[/quote]


Nou dit goedje heb ik ook, prijs 19,50 euro, ik heb het nu 3 weken en de fles is bijna leeg. Het helpt voor geen meter
Ik koop het dus nooit meer Schijnheilig

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:14

Ik gebruik nogsteeds azijn met knoflook en citroenolie. Als ik ga lessen op de manege zijn we 3 uur aan het rijden en moet heen en weer door het bos. Daar stikt het nu van de dazen, maar ookal zweet ze ze steken cindy niet, maar mij wel als ik mezelf weer eens ben vergeten in te spayen. Ik pers de knoflook er wel in en laat het dan een paar dagen staan. Het is goedkoop en het proberen waard! 2 liter azijn, 1 flinke bol knoflook helemaal geperst erin en 3 flesjes citroenolie van het kruidvat. Is ook veel diervriendelijk dan de meeste flessen die ze verkopen.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 16:25

Het werkt supergoed!
Alleen gaan die beesten als ik naast Maartje sta, niet op hem zitten, maar op mij OK dan!
Morgen ga ik hem helemaal wassen (moet echt voordat je het gebruikt!) en dan zijn hele body insmeren!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:30

Mexx2 schreef:
ik gebruik sinds kort een "vliegenclip"
van die witte clips,die ze bij de koeien en schapen aan hun oren "nieten Verward "
ik heb het gewoon aan haar haster,aan de binnenkant,vast gemaakt,en het werkt!!!!!!!!!
geen dazen/vliegen meer.!!!!!!!!! OK dan!
het kost c.a;€6,- en het werkt c.a 4 maanden!!!!!!!!!! Pling
als het voor koeien en schapen gebruikt kan en mag worden,dan durf ik het bij mijn paard ook wel!een kennis van mij,gebruikt het al jaren!ideaal!


Dat heb ik ook een tijdje geprobeerd, maar dat vond ik dus absoluut niet werken.

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:17

Na 10 dagen zijn de fokmerries weer ingesmeerd met Unicorn. Ik heb er gewoon weer een laag overheen gesmeerd (ik blijf het vies spul vinden)maar het helpt echt goed. Deze merries worden verder niet gewassen of zo.

Wat de Unicorn-allergie betreft: 1 wedstrijdpaard is bij ons op stal allergisch voor citronella. Ze had altijd bulten (echt veel) precies op de plekken waar ze was bespoten.

Sinds eergisteren ook maar Unicorn opgedaan en...... weg bultjes!!

Ben dus zeker niet ontvreden over Unicorn als het weide-paarden betreft. Ik denk niet dat het helpt als je het paard vaak wast.

En, ik voel me opgelicht: heb dat spul gekocht voor 31 euro in de ruitersportzaak bij ons in de buurt.

Als laatste: Unicorn zal echt niet giftig zijn, want onze hond heeft de emmer schoongelikt waar het in zat. De hond is er niet anders om.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 11:16

Valt me ook al op hoe sterk de prijzen uitéén lopen ... van 19 euro tot 32 ... . Zou niet mogen zijn Boos!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:30

surferken42 schreef:
Unicorn protector kost in de winkel waar ik het zou halen
19€, dus niet echt goedkoop, maar zal het toch
proberen en hopelijk is het z'n geld waard !!!
Hebben jullie voor dit product ook zoveel moeten neertellen?


En waar zit die winkel.... Schijnheilig

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:40

ik heb 29,95 voor dat spul betaald en vind het smerig spul. die plaatjes kunnen trouwens ook geel zijn. die ze bij koeien gebruiken en je koopt ze gewoon bij de boerenbond of welkoop. hier betaal je er 3 euro voor.

DAG LIEVE MAMA. I love you and I miss you
28 mei 1941 - 21 januari 2009

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:49

hoi
ik gebruik vee rust ik vindt het echt helpen weet niet of iemand dat kent maarjah ik vindt het echt goed spul

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, AmyJamess, Ann, Benzz, ikkedus, Kimm4, Padoertje, RenateHidden, xSannee en 158 bezoekers