Wat is jullie grootste droom op gebied van rijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25541
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:20

Ik zou heel graag een keer nationaal 1.30 willen rijden(of 1.40 Knipoog )
Maar ik denk dat ik dan wel een jaar of tien en drie paarden verder ben...Als het ooit al lukt *LOL* (ga er eigenlijk niet van uit )


En heel stiekem zou ik mijn geld wel willen verdienen in de paarden, maar dat lijkt op dit moment ook niet mogelijk dus ik houd voorlopig het plan om dokter te worden er maar naast (ben al een beetje op weg)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:54

Dat Tess straks voor de kar staat Lachen
Als ik 14 ben ga ik overstappen naar een, D/E-Pony, hoop ik dat Novalee een goed tehuis krijgt en dat ik ver kom in de dressuur met die nieuwe pony Haha!

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:28

Ik heb niet echt een droom op het gebied van rijden (al zou ik wel graag een keer meer als 185 punten willen halen) maar mijn grootste droom is dat mijn paard gezond blijft en dat die hoeven van hem beter worden, zodat hij niet iedere maand(zowat dan) naar de hoefsmid moet. En natuurlijk dat hij gelukkig is.

germie

Berichten: 25985
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:59

Ik wil heel veel Haha!
Z springen worden, Z dressuur, een toppaard fokken en die ook succesvol uitbgrengen, m'n verzorgpaarden blijven rijden, een goed dressuurzadel erbij, eigen paard, huis met land enz enz.
Ik heb nog heel wat dromen. (niet dat ik nu niet tevreden ben hoor)

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 23:46

M1 dressuur worden met Pjelk! (haha droom maar lekker verder). L2 moet nog te doen zijn maar M1 gaat errug lastig worden. Bovendien zou ik ook graag eens een parcours foutloos uitspringen. Liefst op ponyhoogte dus 80 cm maar aangezien Pjelk een enorm voorschichtig paardje is dat graag remt voor hindernissen is dat vrijwel onmogelijk.
Ook lijkt het me erg leuk als ik beter met hem zonder zadel kan rijden. Dat ik hem op mijn zit kan sturen en remen.
Dromen genoeg dus.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:32

Dat m'n paarden en pony's gezond oud mogen worden, en dat ik nog heel veel over/met m'n paarden mag leren en ik droom ook nog altijd over een man die net zo'n paardengek is als ik en dat we samen nog veel over de paarden mogen dromen, zucht!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 14:25

Ik hoop dat ik ooit een mooi veulentje bij mn merrie fok.
En dat ik een goede zit krijg, elk paard kan rijden en een eigen paardenbedrijf begin.
En niet te vergeten dat ik met mn ruin ooit in de Z zal starten ( Nu al B Tong uitsteken )

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 15:37

Mijn droom:

een klein vrijstaand huisje voor mn vriend en mij met eigen stal en met stukje land waar ik dan mijn EIGEN paardje kan stallen en elke dag buiten kan rijden. En een eigen bak waar ik dan heel vaak les krijg zodat ik op een dag echt heel goed dressur kan rijden en dan wil ik ook nog wel springen.... Dromen Dromen Dromen Ik droom rustig verder maar misschien op een dag... En dan ook gelijk een leuk ponytje voor mn kindjes die ik tegen die tijd dan hoop te hebben..