Wat is jullie grootste droom op gebied van rijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 13:53

Ooit nog een keer part time de paardenwereld in. Met 3 of 4 paarden voor de handel en een beetje lesgeven erbij. Of naar de Olympische Spelen met Dandy. Maar ik denk dat ik meer kans heb op die eerste droom Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 13:53

Met mijn kleine ijsbeertje tussen alle grote beren Z te starten! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 13:55

Mijn droom was Z springen worden, maar dat lukte echt niet Verdrietig
Heb er toen maar Z dressuur van gemaakt en dat is gelukt Lachen

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 14:14

Met mijn knollie die dan heeeeeeelemaal verkeersmak is (zie je het voor je) rustig door een grote stad kuieren en dan bij een terrasje aanmeren voor een gezellige pauze. Vervolgens ergens een reusachtig bos binnenrijden en daar kilometers achtereen rustig door de stilte galoperen zonder dat hij last heeft van zijn been...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:30

mobick schreef:
Ik zou wel eens een steeple-chase willen rijden... of gewoon eens op de renbaan voluit willen gaan.


kom gewoon eens af naar waregem, renbaan altijd vrij voor alle paarden Lachen

mijn droom...? een paard hebben Lachen en later een paard hebben, ik ben zo bang met mijn studies dat ik nooit een paard zal hebben......
als ik iedereen hoor vertellen over de mooie en ook (en vooral Extreme duivel ) de minder mooie kantjes, denk ik wauw het is toch wat speciaals... en dan maakt het me niet uit wat ik verder met m'n paardje doe als die maar healthy blijft, en correct gereden kan worden en happy is

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 19:38

pfoe ik heb zoveel dromen gehe..De grootste is uitgekomen,een eigen paard dus..Ook hoop ik succesvol hoefsmid te worden (begin aan de opleiding in setpember) en later ook nog een eigen pensione,africhtingstal te runnen.
ohja, en ik hoop over enkele jaren met mijn paard te kunnen starten..Ik mis het wedstrijd rijden zo verschrikkelijk Verdrietig

Groetjes!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:51

Gewoon zo goed rijden dat ik overal de prijzen wegkaap Haha! Haha! En dat mijn paard ALTIJD loopt zoals ie gisteren even 5 minuten deed en het toen weer beu was...... En dat ik voortaan vastgeplakt aan mn zadel zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 20:56

Dat Sven uitblinkt in de Pavo Cup dit jaar. Dan is al dat zweet dat ik nu in de training stop niet voor niets geweest!

En ooit, ergens, een keer in mijn leven wil ik Grand Prix rijden. Maar dat is nog niet echt een doel om naartoe te werken, meer iets dat op de achtergrond hangt, want daar zijn zoveel factoren op van toepassing.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:21

Sjimmy schreef:
ooit eens Z mogen (en kunnen!!) starten in de dressuur.


Ik ga met Sjimmy mee. Ergens hoop ik de Z te halen met Jurga, dat zou voor mij een absolute topprestatie zijn. Mijn TUIGER in de Z dressuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:25

Er heeft een tuiger in de Grand Prix gelopen, dus je kunt nog even Knipoog

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:28

droom gewijzigd: wil met m', lieve man een paar paarden houden, ev. inrijden voor anderen, gewoon echt met paarden bezig zijn later. samen werken, samen klusjes opknappen Haha!

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 09:44

gewoon met mijn Moritz relaxed buiten kunnen rijden, zonder wegschieters en andere onverwachte acties, een verkeersmak en braaf paard hebben dus en daar fijn mee kunnen rondrijden!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 09:51

Naar de horizon rijden en nooit meer terugkomen.......

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 10:25

Grand Prix rijden met een zelf opgeleid paard (Razin bijv.) Tong uitsteken Knipoog

Maar het liefste wil ik dat mijn paarden gezond blijven en heeeeel oud worden, maar dat heeft weer niets met de vraag van dit topic te maken. Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 10:36

Zep schreef:
Er heeft een tuiger in de Grand Prix gelopen, dus je kunt nog even Knipoog


Ik zal maar even duidelijk zeggen dat mijn tuiger absoluut geen aanleg heeft Tong uitsteken.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:06

Ik wil graag met mijn dressuurgefokte KWPN-merrie een perfecte reiningproef kunnen neerzetten. Eerste worden bij de Amateurs lijkt me een heel aardig doel. Omdat mijn paard geen echte reiner is qua aanleg, kan ik dat alleen heel misschien ooit bereiken door alles heel erg netjes te rijden. Verder heb ik als doel om voor mijn 50e in de M2 te kunnen starten. Dat moet wel lukken denk ik (ben nu 43, we zitten in de L).

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 13:57

Eerst was het Z dressuur worden, dat is gelukt Lachen
Maar nu wilde ik eigenlijk Z + 5 worden (dus nog 4 winstpunten) voor het predikaat sportmerrie, ik vind dat mn meisje dat wel verdient heeft, om zo hard voor ons te werken! maar we moeten eerst nog maar zien hoe gewoon rijden gaat voordat we weer aan wedstrijden gaan denken...
En dromen met springen heb ik al niet meer..

Ow en wat me ook eens super lijkt is polo spelen!! Dat lijkt me echt ge-wel-dig!!

veel plezier en succes met jullie dromen!! Knipoog

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:28

Ik wil met Ivanka op het strand rijden, en over 1.5 weekje komt deze droom uit Party!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:32

Met barney (arabisch volbloed) voor mijn 18e in het M springen komen (ik ben nu 16 en B springen) en op mijn 18e paard kopen (liefst beetje arabisch bloed) en daar Z springen mee komen!!!!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:35

Dat ik een foutloze cross rij op het EK voor pony's met Melano Party!!
Cool

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:45

Mijn droom op het gebied van rijden is dat ik ooit leer om mijn fjordje wat t rijden betreft te gaan begrijpen!...
Dat hij mij dingen zal leren en dat wij samen nog heel wat jaartjes door kunnen brengen!

Dat is mijn absolute droom!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 15:49

Dat ik met mijn pony Z mag starten Party!! en dan ik mag deelnemen aan het NK en dat ik daar dan foutloos mag springen!!*stefanie droomt verder*
en dat ik natuurlijk net zoals Amy(New-Forest) mag deelnemen aan het EK en dat ik dan daar ook nog foutloos mag springen Kwijl

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:02

kjcm schreef:
mijn idee van een droom is om met paard en shotgun (tegen evt. aanvallende dieren), met of zonder gezelschap, in de candese rocky mountains een gigant van een trektocht te maken.


Mag ik meedromen met jou.... Dromen
Maar nu eerst droom ik van de woordjes MIJN eigen...

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:10

ik wilde altijd voor springstallen paarden uitbrengen en zo dus heel hoog komen en veel leren. toen kwam onverwachts de vraag of ik jewel wilde kopen. tuurlijk laat ik mn vriendje niet in de steek.
dat heb ik dus gedaan en dat toen gingen we eigenlijk van de ene droom inde andere. mijn mooiste droom die ook nog uitgekomen is was dat ik een eigen paard zou krijgen en dan heb ik ook nog zo'n mooie!ik wil dat ie gezond blijft en gelukkig is en zo snel mogelijk lekker de wei in kan met zn nieuwe vriendjes, dat zou mij het gelukkigst maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 16:26

SuperPepeijn schreef:
mijn ene droom is dat jippie mijn nieuwe jazz gaat starten. Tong uitsteken



SUPER SUPER SUPER
Met de Jazz van SP wordt de GP een makkie!!

Ik hoop dat je dit paard aan zult blijven houden. Ik verwacht toch eerdaags een giga bod op deze bewegingsgeweldenaar. Het zal nog moeilijk worden om tegen een dergelijk bod NEE te kunnen zeggen. Misschien dat het NOC wat kan sponsoren SP?