Dat was even schrikken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 17:36

Ik was vandaag met een goede vriendin mee naar de manege geweest waar ik vroeger heb gereden, en ik wist dat er een aantal paarden weg waren maar mijn liefie stond er nog gewoon, althans vorige week. Mijn vriendin had vorige week op haar gereden en het ging prima ik racete dus meteen naar haar stal en daar stond ineens een andere.....ai. Mijn vriendin meteen 'goh vorige keer stond ze hier nog ik ga het wel vragen' die eigenaar zegt dus dat ze naar een boer is gegaan als recreatiepony, ik geloofde er al niks van, zo is hij namelijk helemaal niet. Dus ik erheen en ik vroeg of hij mijn alstjeblieft de waarheid wilde vertellen, nou en toen zei hij dus dat ze te oud was en dat ze naar de slacht is gegaan. Ik heb het er toen met een kennis van die vent over gehad en die zei dat het beter voor haar was, ze kan nu weer lekker grazen en hoeft niet meer in zo'n muffe box te staan, daar heeft ze wel gelijk in, maar ik vind het toch moeilijk hoor...

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 17:51

Jeetje...ik weet nog dat ik er achter kwam dat Misty niet meer op de manege stond Huilen Huilen

Heel veel sterkte....

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 17:54

Tjee wat erg. Vorige week nog gereden en nu dood. Sterkte.

Merilyn

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 23:48

ik snap het niet...sorry, weet dat ik niet zo slim ben....eerst zeg je dat ze naar de slacht was en daarna zei je dat ze nu lekker kan grazen....da snap ik nie helemaal...of is het zo bedoeld dat ze in de hemel kan grazen ofzo???ahwl..ik voel me nu net een kind van 8!!!maar oke....ik leef met je mee!!

Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 23:55

Zoiets had ik ook met mijn lievelingspony,
had ik een kerstkaart meegenomen om aan haar stal deur te hangen,maar dat was al helemaal niet meer nodig, want ze stond er niet meer Verdrietig Verdrietig
Voor iedereen die allemaal zoiets is overkomen
Veel Sterkte

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 00:19

ja, "de wei"is een bekent begrip, ook bij ons. het is dat ik foto's heb van pluutje en grannie in de wei en dat ik iemand ken die me op de hoogte houdt, anders zou ik ook gaan twijvelen!!ik vind het erug vervelend dat ze nooit zeggen waar een pony heen is dan. maar tegen mij hebben ze gewoon gezegt dat pluutje en grannie naar de wei gingen, ook waar enzo. en dat pluutje tegen dampigheid aan zit en dat ie waarschijnlijk niet meer terug komt en dat het met grannie ook niet goed ging, maar die hebben ze gelukkig meteen op de wei gegooid en nu gaat het heeeel goed met hem!!!!maar ik ben echt blij dat ze het mij gewoon verteld hebben!!!dat komt omdat ik daar elke dag was om pluutje te doen en ik mocht ook op hem naar het park met alleen 2 andere meisjes enzo....maar hij komt trouwens misschien de 15e terug!!!!!!!!!!!!ik ben alleen benieuwd of ie dan nog zo hoest enzo...want dan ben ik bang dat ie niet lang meer heeft...tenzij ik een wie vind en hem koop, maar ja, dat zal wel alleen een droom blijven ben ik bang....maar, ik lees met je mee en ik weet hoe het voelt want ik heb dit echt te vaak meegemaakt dus ik spreek uit ervaring!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 08:38

ah ik wis nog dat dat toen met samoerai was, maar die leeft nog. ik snap dat ook niet van die wei. veel sterkte ermee hoor
echt erg wat je doormaakt, hebben veel mensen gehad ook ik

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 10:41

Het is tegen me gezegd door een vriedndin (en ook ik snapte het van die wei eerst niet) dus ik heb het nog even gevraagd en ze bedoelde dus dat ze nu ongestoord in de hemel kan grazen (als die bestaat tenminste) en zo niet is ze in elk geval beter af dan daar op die manege....
Sorry voor de onduidelijkheid

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 10:56

Wat jammer,ik heb het ook aan de hand gehad,ik ging elke week naar de springles op de manege en reed daar met oxford(mijn lievelingspaardje,een schimmel)en ik kwam daar aan en wou hem gaan opzadelen en hij was weg Huilen Erg echt erg,veel sterkte