Nooit meer Tinka voor mij...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:23

Jeetje, meid. Wat ontzettend *piep* heb er gewoon geen woorden meer voor. Wat zul jij je verdrietig voelen.

Sterkte hoor!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:47

Jeetje dat is het ergste wat je kan overkomen, door een ander weg gepest worden bij je bij rijdpaard of verzorgpaard.
Ik moet er niet aan denken, om bij mijn verzorgpaarden weg te gaan, het is een deel van mezelf geworden.

Het veel sterkte met deze beslissing, je zal het nog wel even zwaar krijgen de komende tijd.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:38

goh, wat ontzettend jammer zeg! jullie waren echt een leuk stel.

sterkte de komende tijd. (weet hoe je je voelt)

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:49

jeetje wat een pokke situatie zeg.
Ik leef echt met je mee, jullie waren zo'n leuk stel.
Ik hoop dat je snel een nieuw paardje mag vinden waar je al je liefde, plezier en verdriet mee kunt delen.
Pb me maar als je daar zin in hebt!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:31

Het is volgens mij op elke stal het zelfde verhaal Verward
Je wordt er soms echt schijtziek van.
K.l.o.t.e situatie zeg voor jou,in elk geval veel sterkte ermee.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:42

De Paardenwereld is een keiharde wereld waarin laster en bedrog de boventoon voeren en dan krijg je zulke dingen en daar word jij en tevens Tinka even de dupe van. Huilen Cody blijf zoals je bent en plaats je boven dergelijke roddel. Kopop meid, ze weten niet wat ze missen.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 09:46

Ik wist even niet wat ik las, jullie zijn zo'n leuk stel. Ik zou een bijrijder als jij op handen dragen, echt onbegrijpelijk.
Het is helaas de keerzijde van de paardenwereld, roddel en achterklap. Maar als je roddels zomaar aanneemt zonder ook maar even na te gaan of het wel klopt ben je op zijn minst net zo erg als de roddelaar.

Veel sterkte, ik vind het echt heel rot voor je.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 21:02

Wat een lieve reacties van iedereen zeg, heb er via PB ook nog een heleboel gehad, iedereen heel erg bedankt hiervoor. Lovers
Heb het gevoel dat het goed is zo. Ook mis ik Tinka minder dan verwacht, vooral het moment dat het definitief werd was het even heel moeilijk.
Maar nu merk ik aan mezelf dat ik eigenlijk allang afscheid genomen heb, de afgelopen weken. Ik had me er al zo vaak op voorbereid, er zijn zoveel druppels geweest die de emmer deden overlopen dat ik er tot in mijn voeten instond, en daardoor kan ik het nu best hebben denk ik.
Tuurlijk, het blijft onwijs jammer als je bekijkt waarop het misgelopen is.
Eigenaresse van Tinka heeft in ons laatste gesprek ook nog gezegd dat het wat Tinka betreft hartstikke goed ging en dat ze niks te klagen had.
Maar dat het puur om de sfeer op stal was dat het niet meer ging, en dat maakt het wel extra zuur aan de ene kant. Aan de andere kant zijn die 2 ook niet los van elkaar te zien en daarom is het beter dat het nu klaar is.
Best een opluchting ook, ik hoef niet meer in mijn hoofd op te slaan wat ik precies gezegd heb om mezelf te kunnen verdedigen, ik hoef niet meer met een knagend gevoel achter de pc te zitten een van de meiden online komt, omdat ik weer in een hoekje gedrukt wordt en ik kan weer gewoon mezelf zijn.
Is ook heel wat waard, uiteindelijk kennelijk meer dan het paard.
Weer een wijze les geleerd Lachen

yaris

Berichten: 30
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 19:10

Ben blij dat het met jou weer goed gaat Marije. Dat is hier bij mij nog wel anders. Ik mis Yaris en Beau echt verschrikkelijk veel en heb er veel pijn en verdriet van. Verdrietig Kan ook nog steeds niet lekker slapen enzo...maarja, komt vanzelf wel weer hoop ik. Maargoed, vind het fijn dat het goed gaat daar bij jou. ...............

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 20:26

Jeetje Marije wat erg voor je...lekker zo'n sfeer maar niet heus...sterkte.
Ga je weer opzoek naar een andere bijrijdpaard of wacht je nu tot je er zelf 1 kan kopen?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 20:58

Nee kopen zit er voorlopig nog niet in, maar er loopt vast nog wel een ander leuk paard rond Lachen
Yaris, kop op meid, ik troost me maar met de gedachte dat ik me ook vaak rot voelde toen ik Tinka nog wèl reed. Dat Tinka wel altijd een ontzettende lieverd is geweest, maar dat ik me de laatste weken met de hele situatie niet meer happy voelde, en dat is nu voorbij, zodat ik ook weer opgelucht adem kan halen en mezelf kan zijn.
Ik hoop dat jij het ook een plaatsje kan geven en je weet dat je altijd bij me mag aankloppen...

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 16:54

Jee Cody wat naar dat andere mensen het toch zo goed voor je kunnen verpesten soms! Ellendige jaloerzie en mensen niks gunnen, komt helaas maar al te vaak voor in het paarden wereldje. Jammer dat je Tinka daar voor moest opgeven, maar wie weet komt er nu wel weer nog een leuker paardje op je pad!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:09

Dus toch....
Wat jammer Marije, je had er zo'n leuk paard aan. Pijnlijk dat je je niet kunt 'verdedigen'als bijrijdster. Zonde van het hele paardegebeuren, zoveel geroddel en jaloezie.... Sterkte!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 00:26

Hele gebeuren is net netjes afgesloten, ik werd gebeld door de eigenaresse dat ze mijn peesbeschermers had gevonden, ze was in de buurt, of ze ze even langs kon brengen, was prima, had kennelijk de verkeerde (hele oude) meegenomen.
Haar vriendin, en dus mijn ex-stalgenootje was er ook bij.
Wat over koetjes en kalfjes gepraat, peesbeschermes omgeruild en heb toen gezegd dat ik weer naar binnen ging. Werd toen door de eigenaresse van Tinka nog bedankt voor alle goede zorgen enzo, en dat ze het heel rot vond hoe het gelopen is.
Ik heb gezegd dat ik het ook jammer vind, maar dat ik de afgelopen weken al wat afstand van Tinka heb genomen en het daardoor nu wel kan hebben, omdat ik dit aan zag komen en omdat ik zelf ook vond dat het zo niet langer kon.
Ze voelen zich behoorlijk schuldig heb ik het idee, ik kan ze recht in de ogen kijken als ik ze weer eens tegenkom en verder no hard feelings, maar moet eerlijk bekennen dat ik er nu wel wat boven sta, omdat ik het gevoel heb dat het netjes afgesloten heb.
Ik heb de kasten netjes achtergelaten, afscheid van Tinka genomen en ben nog bedankt voor wat ik allemaal gedaan heb, nou prima, dat zij er nu meer problemen mee hebben dan ik zegt meer over hen dan over mij dacht ik zo Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 01:24

Ben blij dat het al een beetje een plek bij je heeft gekregen en dat je er rustig over bent. Het blijft een vervelende situatie.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 01:51

Zoals al eerder gezegd.. vind ik het heel jammer voor je.. maar zoals je zelf al zegt... wel beter zo.
Is er voor jou geen mogelijkheid om straks bijvoorbeeld IJsco weer te laten komen?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 21:26

Jeetje, dus toch... Moet eerlijk zeggen dat ik niet verbaasd ben dat je de knoop hebt doorgehakt, het zat er ergens al aan te komen. Maar het blijft ontzettend verdrietig, zowel de manier waarop het is gegaan als het feit dat je nu Tinka kwijt bent. Het leek allemaal zo mooi...

Heel veel sterkte meis, je weet me te vinden als je even iets kwijt moet hè! En Yaris, jij ook heel veel sterkte gewenst, voor jou moet het ook verschrikkelijk moeilijk zijn!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:21

Jeetje, wat ontzettend poedersuiker zeg!
Het leek idd allemaal zo mooi, ik heb je zelfs weleens gezegd dat ik je benijdde, toen ik op een banketstaaf manier mijn bijrijdpony kwijtraakte.

Sterkte Ach gut

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:25

Heel veel sterkte meid. Als er iets is dan weet je me wel te vinden he. Ik luister als het moet hoor!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:19

Cody, wat rot voor je Verdrietig !
Wel een "overwinning" dat de eigenaresse langs is geweest om je spullen terug te brengen en dat zij zelf inzag dat eea absoluut niet jouw schuld was/is Lachen !! Sterkte Ach gut !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 11:34

Fijn dat je het voor jezelf zo goed af hebt kunnen sluiten Cody! Ik hoop dat je snel een leuk paardje met dito eigenaar tegenkomt, en dat jullie nog veel plezier aan elkaar gaan beleven!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 16:11

Wat rot dat het zo heeft moeten lopen. Maar gelukkig heb je het een plekje kunnen geven en het goed af kunnen sluiten.
Er loopt vast wel ergens een paardje rond waar je je over kunt ontfermen . Het is jammer dat je niet wat dichter bij woont....