heb ook altijd pech!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

heb ook altijd pech!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 18:39

kwam ik vandaag bij mij op stal aan, pak in mijn paard uit de stal om te poetsen, alles op mijn gemak, wil de hoeven uit krabben, eerst het linkervoorbeen heeft mevrouw die van de buitenkant net boven de hoef helemaal open gehaald, ik dacht al gelijk dat het heel ernstig was en dat haar hoef eraf zou vallen (dat is wel erg overdreven maar de ene hoek hangt dus wel wat los) ik er iemand bij gehaald met verstand en wat ik moet doen, schrok ze dr eigen dood, oei dat is niet zo goed zegt ze, ik nog meer in de stress, maar helemaal afgespoten en ontsmet en morgen even kijken, en anders moet de veearts een bezoekje komen brengen (waar ik ondertussen al een lidmaatschap op heb Frusty ) en de eigenaars van de stal houden het gelukkig mee in de gaten. ik heb ook altijd pech!!! Huilen


Kiekie

Berichten: 49
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 01:30

Oei, das wel schrikken! Hoop voor je dat het mee valt. Ik heb me ondertussen ook maar geaboneerd op de DA, wel een duur lidmaatschap!

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 10:37

ja idd een abonnee bij de DA is echt net goedkoop haha!! ben er net weer geweest en ze draafde alweer door de wei heen dus gelukkig valt het allemaal wel mee!!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:46

Aah mijnpony loopt nu ook zo met derhoeven te klote steeds scheurt die boven kant eraf.Nou hopen dat het niets ernstigs is!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:43

ehl ba h hopen dat t weer beter word hoe krijgt ze dat ooit voorelkaar dat t zo open is?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kla4tje, Mark0919, Nannetje7, xSuuzerd en 47 bezoekers