Annemieke,Dinkey,Gate & ik hebben n ongeluk gehad.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 13:23

Jeetje, wat een verhaal. Wat zullen jullie geschrokken zijn, gelukkig zijn jullie en de paardjes er redelijk vanaf gekomen. Veel sterkte en kop op!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:27

Ai, da's eng zeg! Een geluk met een ongeluk dat die meiden zo voor de pony's gekeken hebben, en dat de man die jullie aangereden heeft niet weggevlucht is. En boven alles, dat je er met een schram en een hersenschudding van af komt (ook al is dit niet niets). Denk dat je maar één iets kan doen, en da's héél erg blij zijn voor je engelbewaardertje . Zullen we haar maar Dorine dopen?

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 20:05

sonjabelgium schreef:
Ai, da's eng zeg! Een geluk met een ongeluk dat die meiden zo voor de pony's gekeken hebben, en dat de man die jullie aangereden heeft niet weggevlucht is. En boven alles, dat je er met een schram en een hersenschudding van af komt (ook al is dit niet niets). Denk dat je maar één iets kan doen, en da's héél erg blij zijn voor je engelbewaardertje . Zullen we haar maar Dorine dopen?


Dat is zo'n mooie gedachte... wij hadden het nog over Dorine op de kar, een kwartiertje voor het gebeurde...

Kep de DA gesproken over Dinkey en hij heeft (maar dat had hij dus al van voor het ongeluk) een verschoven nekwervel, daarom hield hij steeds zijn hoofd scheef. Ze weten nog niet of en hoe ze het gaan behandelen maar hij heeft er geen last van of pijn aan en kan eventueel zo verder leven. Lijkt me toch niet zo hel prettig maar de foto's zijn opgestuurd naar Utrecht en daar horen we later dus nog meer over.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:35

DinkeyGirl schreef:

Dat is zo'n mooie gedachte... wij hadden het nog over Dorine op de kar, een kwartiertje voor het gebeurde...

Kep de DA gesproken over Dinkey en hij heeft (maar dat had hij dus al van voor het ongeluk) een verschoven nekwervel, daarom hield hij steeds zijn hoofd scheef. Ze weten nog niet of en hoe ze het gaan behandelen maar hij heeft er geen last van of pijn aan en kan eventueel zo verder leven. Lijkt me toch niet zo hel prettig maar de foto's zijn opgestuurd naar Utrecht en daar horen we later dus nog meer over.


Dan moet Dink maar even met mij mee als ik weer naar Heiloo moet voor mijn nek Haha!

Ben benieuwd wat ze daarvan gaan zeggen, dikke Hugggggs van ons Ach gut

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:49

Jeetje, wat een vervelende gebeurtenis voor jullie en de ponies. Fijn dat alles relatief goed afgelopen is, maar de schrik zal er nog lang in blijven zitten.
Veel beterschap en rustig aan doen, he?

Maroesje88

Berichten: 122
Geregistreerd: 06-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:58

Jeetje wat moet je geschrokken zijn! Dat lijkt me echt vreselijk om mee te maken. Ik heb ook een x een ongeluk met een paard gehad waarvan ik de gevolgen nu nog steeds met me meedraag. Ik hoop dat jij er minder last van zult hebben en niet net als ik steeds alles opnieuw beleven in je gedachten, want dat is vreselijk!

Sterkte!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 03:45

Ow wat erg!!! Schrikken zeg! Gaat het nu weer wat beter met jullie?

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 06:05

Meiden toch! wat eng allemaal Scheve mond heel veel sterkte met jullie hoofdjes, en alle 4 snel opknappen he!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:13

Jeetje dat is echt even schrikken!
Gelukkig gaat alles voorde rest goed met jullie en de paardjes! Aardige man idd.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 10:25

Ik hoop dat het snel weer beter gaat met jullie allemaal !!
Iig als die man te hard had gereden,heeft hij wel schultgevoel volgens mij.. Maar wel aardig dat hij langskwam etc. dus ik denk niet dat hij te hard gereden heeft..