weekend clinic van Nelly Abbenes

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

weekend clinic van Nelly Abbenes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 19:04

2 weken pepeijn trailer-geoefend met het engelengeduld van limo en abby en ik kon mee naar de weekendclinic: [BM] Clinic Klassieke Rijkunst : plaatsje over... van Nelly Abbenes.

mijn doel was pepeijn eens van huis te nemen en hem wat te laten wennen aan een andere omgeving en de trailer. een leuke clinic en wat opsteken was een minder belangrijke. ik had een zetje in de rug en mensen waar ik op kan vertrouwen hiervoor nodig en dit was de gelegenheid.

eenmaal bezig met de clinic bleek dat de instructrice met haar schone kijk op pepeijn en mij me nog wel wat kritische tips meegaf en de volgende dag zijn we hier heel goed op verdergegaan. vooral de punten pure lichtheid en flitsend maken kwamen bij mij aan de orde en dat zijn dingen waar ik met pepeijn nou precies mee wil gaan werken, omdat hij verder prima door het lijf loopt.

hierdoor is dit weekend een dubbel succes geworden, want pepeijn heeft zich prima gedragen (wel een waterleiding gesloopt waarna het erf blank stond) en ik heb het gevoel dat ik nu echt nog wat puntjes op de i heb kunnen zetten (voor mij dan Knipoog ). ook de weg terug was probleemloos, perfect dus.

abby, limo en nelly, heel erg bedankt voor al jullie goede zorgen en een fijn weekend!

Amor Vincit Omnia


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:13

Fijn dat het zo een succes was! en goed zeg met het laden, traileroefenen is echt 'key' .... Ziet er goed uit hoor Haha! en je verjaardags kado staat natuurlijk he Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:24

leuk dat het zo'n geslaagd weekend is geweest!!

en vooral het laten wennen aan de trailer en rijden op vreemd terrein is belangrijk! fijn dat pepeijn zo braaf was!!

en een heldere kijk van iemand op jou&je paard is altijd fijn en heel erg bruikbaar, je weet nu precies waar je de komende tijd aan moet gaan werken!

wanneer vraag je je startkaart aan Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 19:44


Amor Vincit Omnia

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:55

Renske20 schreef:
wanneer vraag je je startkaart aan Tong uitsteken


idd, wanneer ga je starten?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 20:39

Wat fijn dat je kanjer het zo goed deed op de trailer. Nu kom je helemaal niet meer onder een ritje Lunterencity uit!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 21:16

Idd naar Lunteren komen!! Heel fijn dat alles zo goed is gegaan!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:06

Graag gedaan hoor Manuel!
Pepeijn heeft zich inderdaad op de waterleiding na, keurig gedragen.
Het hele weekend was weer (wat mij betreft) zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar. Leuke mensen, leuke paarden en een zeer goede en begaafde instructie. Ga er maar aanstaan om twee dagen lang vijf tot zes mensen twee keer per dag drie kwartier te begeleiden, 100% aaandacht te geven en ook voldoende bagage mee te geven om aan te werken!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:22

Hé klinkt goed! lekker dat je deze kans hebt aangegrepen om pepeijn eens voor "de leeuwen" te gooien. Toch niet spijt van de verkoop van transportbeschermers??

Barco

Berichten: 2609
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Harmelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 17:08

ik was er afgelopen zaterdag even. en ik vond het een hele leuke gemeleerde groep! ik ken Nelly al wat langer, en inderdaad ze is top!

Thijmen geboren 14-01-2009!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Niika, Sanne_com, Vagabondo, YandexBot en 53 bezoekers