Ponykamp op manege laarbrug!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ilsjuh

Ponykamp op manege laarbrug!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 19:17

Hey mensen, lang geleden dat ik hier wat neergezet heb!!! *LOL* Dat komt omdat ik afgelopen week op een geweldig ponykamp was!!! Ik heb echt genoten!!! Ik was op manege laarbrug in Ommen!!! DE pony's waren leuk de leiding was leuk echt alles was leuk!!! We hebben iedere dag buitenritten gemaakt en les gehad!!! Haha! Aan het begin van de week kreeg je eerst een pony voor de hele week, ik moest op Alpacino een vliegenschimmel van 26!!! Dat was echt een schatje Pling , maar ik had al gehoord dat er ook ergens een fjord was en aangezien ik megafjordenfan ben heb ik maar gevraagt of ik de laatste 2/3 dagen op ruudje mocht en... dat mocht!!! Tong uitsteken Ik helemaal happy gaan rijden, blijkt dat ie nog heel jong is en het nog heel moeilijk vindt om voltes te rijden en op de hoefslag te blijven. Ik doorgaan want ik vond het wel een uitdaging!!! Schijnheilig Aan het eind van de les maakte we nog een sprongetje, had Ruudje nog nooit gedaan dus ik ging proberen, heel laag, hij sprong niet echt maar hij ging erover VET SCHATTIG!!! Ben helemaal verliefd geworden op dat beessie!!! Lovers Toen hebben we donderdag nog een nachtrit gemaakt en ik op ruudje en weer was het zijn eerste keer ( die van mij overigens ook), en lief dat ie was en braaf!!! Lovers Toen hebben we vrijdag wedstrijden gereden ik deed aan het springen en dressuur mee!!! Had er best wel zin in!!! Had mogen kiezen of ik op Alpacino dressuur ging doen in de L of op ruudje in de B, heb voor het laatste gekozen en zou op Alpcino gaan springen!!! dus ik die dressuur proef rijde, nou we hebben gelachen hoor!!! Party!! Van de hoefslag, rare voltes, misvormde figuren en niet te vergeten de bokjes die meneer afentoe gaf en toch was ik trots op hem!!!I *LOL* k heb het gewelidg gehad met dressuur en ben dan wel neit in de prijzen gevallen maar was toch blij dat ik op Ruudje had gereden!!! Toen het springen!!! Dat was ook erg grappig (uhm.....). Knipoog Aangezien ik 80 cm ging springen en ik nog nooit echt een wedstrijd had gesprongen en onwijs bang was durfde ik niet meer op alpacino. er werd gezegt ga dna maar op irion of nee pak toch maar momo ow nee dat kan niet probeer het maar op alpacino!!! Verward Dus ik op alpacino was neit bang, had er eerder zin in!!! Dus ik inspringen in de buitenpak, waar een hindernis van 80 cm stond. Ik ging in volle vaart op de hindernis af, had zoiets ik hoef niet meer bij te tikken hij gaat er toch wel over, nee dus......!!! Meneer gaat voor de hindernis op de rem en daar lag ik, achter de hindernis.... }> Heb me gelukkig geen pijn gedaan en ben er meteen weer op gegaan, maar meost al naar de binnenbak toee, dus mocht ik dara nog ff inspringen en meneer weigert drie keer de eerste hindernis, ik moest alpcino terugzetten en heb toen maar op momo gesprongen!!! *LOL* Ondanks dat ik verkeert ging en 2 hindernissen dubbel sprong ben ik toch nog 2de geworden en ik ben echt onwijs blij!!! Dat was dus dta ik nog in ommen was en nu zit ik weer thuis en ik mis ruudje Huilen , maarja ik heb onwijs genoten en ga zeker nog een keer terug!!! Enne over de andere dagen heb ik het niet gehad maar die waren ook onwijs leuk gezellig, spannend en lollig net zoals de leiding die ik ook erg mis!!! Huilen

Nathalietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 20:58

een heel verhaal.
heb het niet helemaal gelezen, maar wat ik gelezen heb klinkt leuk!
nu zul je ruudje wel misen zeker?!

08-10-2004; † Rust zacht, lieve Pretty.. Ik mis je!

Chita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 23:32

hey wat leuk! Ik ga volgend weekend een buitenritje maken daar! Nou klinkt leuk, heb er echt zin in! KAn je daar leuk buitenrijden???

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 01:45

In de omgeving van Ommen kan je inderdaad mooi buitenrijden. Rondom de manege Laarbrug zeker ook. Wat ook zeker een aanrader is, de Lemelerberg, hier kan je heerlijk rijden. *LOL* Toen ik nog in Ommen woonde regelmatig gedaan. Alleen neem wel een goede vliegenspray o.i.d. mee want in de bossen stikt het van de vliegen en andere vervelende prikbeesten, zeker in deze tijd van het jaar. Mag er dan al wel een paar jaartjes niet meer geweest zijn maar ik weet haast wel zeker dat de vliegen en dazen daar niet spontaan uitgeroeid zullen zijn. Haha!

Veni, vidi, vici

Te koop: Eiberweg 38, 7701 VE Dedemsvaart http://www.noordoostwonen.nl/13-b7b5-29 ... s8.twitter

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 18:59

Jah, het klopt idd dat je er enorm veel dazen en alles zitten dus neem je vliegenspray maar mee!!!
Verder kun je er onwijs leuk en mooi buitenrijden het is er echt geweldig, het is jammer dat ik zo ver weg woon anders was ik daar gaan rijden!!!
En tjah, Ruudje die mis ik enorm!!! Dus als je hem ziet, chita geef hem dan maar een hele dikke knuffel van mij!!! Lovers

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 19:00

Enne... de lemerenberg daar ben ik ook vaak geweest, dat is idd ook erg leuk om te rijden!!!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:19

Mijn bijrijdpaardje Eveline staat op manege Laarbrug Haha! . En idd je kunt er schitterend buitenrijden, vliegenspray is idd ook wel handig .

En ilsjuh dan heb je zeker Manon als leiding gehad op dat ponykamp? Ken ik nl niet alleen van de manege maar is ook een collega.

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 20:35

Jah, idd ik heb manon als leiding gehad!!! Samen met Iris en Hanita!!!
Dus als je ze weer ziet dan mag je ze wel de groeten doen van Ilse!!!
Maar je bijrijdpaardje waar staat die dan?! Zal hem vast wel gezien hebben toch?! Maarre... doe de leiding dus maar de groeten!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie