Stage gezocht!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Moosje

Stage gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 18:26

Hey!

Wie kan me helpen aan een stageplaats voor een periode van 10 weken? Het bedrijf moet wel aangesloten zijn bij aequor en ik moet er intern kunnen (wel in de weekenden naar huis). Het liefst in midden-Nederland (woon zelf in Amersfoort) en een beetje makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. T bedrijf moet niet te groot zijn en wel gezellig. Ik wil ook iets met de paarden zelf doen, hoef niet te rijden, maar longeren ed is ook wel leuk om te doen (moet ook van school). Wie o wie weet wat voor me?

MZZL!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:36

Kijk ff op de site van Aequor zou ik zeggen.
Daar staan voor elke provincie en welke bedrijven aangesloten zijn, en welk type en van welke grootte deze bedrijven zijn.

Suc-6 dr mee.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 09:53

Heb ik al gekeken, maar k dacht misschien zijn er mensen die een leuk bedrijf weten. K bedoel je kan wel bellen enzo, maar daar zo leer je de mensen ook niet kennen. Mijn vorige stage begon namelijk heel leuke n ze hadden allerlei dingen beloofd aan de telefoon (wel 1 keer wezen kijken), maar ze hielden zich niet aan afspraken en beloftes. Dus vandaar. En als er mensen zijn hier op bokt die zeggen van he ik rij op een leuke manege of ik ken een leuke stal, dan hoor ik het graag. Die kunnen dan ook wat meer vertellen dan alleen de eigenaar enz, snappie?

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:01

Ik heb stage gelopen in giesenburg. Ligt bij gorinchem. Je kunt er intern. Hele gave paarden. De mensen zijn aardig en nathalie smeets (heeft voor coby v baalen gewerkt) staat er ook met haar paarden. Als je het wat lijkt moet je me maar ff pb'en voor het telefoonnummer.
IS echt een hele leuke stage, je mag en leert er echt veel. Ze fokken er. Ze trainen er paarden voor anderen echt vanalles.
Het terrein is ook helemaal nieuw. Ik denk dat de stallen nu 2 jaar af zijn, en de buitenbak een jaartje. Grote binnenbak, longeercircel, losgooibak enz.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie