mijn nieuwe shetlander

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 20:35

Het is eigenlijk al weer een week geleden dat Loeki hier gekomen is, maar ik moet het toch nog even kwijt.
Ik zocht voor mijn paard Lex een shetlander om hem gezelschap te houden. Ik was al wel aan het rondkijken, maar had nog niet iets gevonden waarvan ik dacht JA DAT IS HEM. Toen kreeg ik van renate (akerna) een tip en daar ben ik toen achteraan gegaan.
Het bleek een super lieve shetlander ruin van 5 jaar te zijn bekend met kinderen en verkeers mak... nou dat was hem gewoon het enige waar ik wel een beetje bang voor was, was dat Lex en Loeki (zo heet de shetlander) niet met elkaar konden opschieten (lex al paard van 1.74m en loeki als kleine shetlander) ik had loeki eerst in een weitje naast de wei van lex gezet en lex was knetter gek en maar rennen en dom doen door de wei. De dag daarna heb ik het er toch maar op gewaagd en ze bij elkaar gezet en wat denk je......... ff snuffelen en het was goed! Lex volgt loeki overal heen en als ze nu elkaar even niet kunnen zien dan is het hier een lawaai!! hinniken over en weer, maar dat wordt gelukkig al minder en ik heb een aantal nichtjes die zijn ondertussen al 3 keer geweest om loeki te rijden en poetsen!!!!

Ik ben echt zo blij met mijn 2 LIEVERDS!!!! LEX & LOEKI
groetjes essie

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 20:42

haha, ja inderdaad het zijn 2 lieverds.
Loekie is echt een schatje. ik heb hem ondertussen al gezien Lachen
(had de tip weer via een excollega van de kinderboerderij en loekie dus nog niet gezien)
hij is gewoon echt heel klein (nog kleiner dan honey, geloof ik)
echt een scheetje!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 21:29

heeey leuk joh!kun je samen met je nichtjes buitenrijden en meteen langs mij Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 07:43

Oow wat schattig!!
Ik wil dit ook gaan doen voor mijn jaarlingetje,maar zit te twijfelen.
Maar als ik t zo hoor,is er niets mis mee!!
En ook nog eens leuk voor mn nichtjes!! *LOL*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 12:27

hey wat leuk zeg!! ik zal goed opletten als ik langs je huis kom , misschien zie ik hem dan wel!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 14:04

Gaaf zeg!!! Leuk dat het zo goed gaat met Lex. Is gaaf gezicht ja, zo'n joekel met een shetje ernaast...vooral als ze achter elkaar aan gaan scheuren!!! Komt wel goed dus. Ik hoop ook nog een keer een shetje te krijgen als we zometeen naar mijn opa en oma gaan verhuizen, dan hebben we er wel plaats voor en dan heeft mijn veulen een maatje. kan mijn nichtje er later ook weer op rijden. Die is nu bijna drie en enorm gek van paardjes haha. wat hebben wij toch allemaal met die nichtjes???Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, egnie, eshz, Jet, Marsha777, sorayamagic2 en 13 bezoekers