hebben jullie dat nou ook altijd???

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LittleCyenne

hebben jullie dat nou ook altijd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-03 12:48

Gister moest ik werken op stal..
dus eerst snel ffies tena longeren.. EN ZE WAS BRAAFFFF..
ze is normaal al best braaf.. stoppen aan de longeer lijn enzo (laat ik daar is foto's van maken!!)
maar gister was ze zoooo braaf.. en dan heb ik juist geen tijd om lekker door te werken..

En als ik alle tijd van de wereld heb en super zin heb om te rijden, is dat ding zo vervelend, werkt ze niet mee...
pfffff...... Gaaaap

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 12:52

ik weet er alles van. Soms ben ik best wel moe als ik les heb (door school enzo) en dan gaat het hartstikke goed, maar dan kan je na een tijdje niet meer. Als je dan 1x veel energie hebt werk het paardje niet helemaal mee.

Enjoy (Maestro x Farrington x Ferro) B+10 / L1+6 :-)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 15:48

LittleCyenne"]
En als ik alle tijd van de wereld heb en super zin heb om te rijden, is dat ding zo vervelend, werkt ze niet mee...
pfffff...... Gaaaap
[/quote]
- Je hebt weinig tijd en kan dus niet veel van je paard vragen. Je legt dus weinig druk op je paard -> ze is braaf Lachen
- Je hebt veel tijd, en hebt zin om te rijden, waarschijnlijk loop je met allemaal dingen rond die je wilt doen. Bent dan teveel met verschillende dingen bezig -> je draagt dit over aan je paard, waardoor het in de war raakt.

[quote="taxmenia schreef:
ik weet er alles van. Soms ben ik best wel moe als ik les heb (door school enzo) en dan gaat het hartstikke goed, maar dan kan je na een tijdje niet meer. Als je dan 1x veel energie hebt werk het paardje niet helemaal mee.

- Jij bent moe, daarom ontspannen en daardoor je paard ook.
- Jij hebt veel energie, stopt teveel energie in je paard en die kan dat niet verwerken -> spanning bij paard, jij wordt boos -> spanning bij jou en paard.

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen of hier in ieder geval eens over na willen denken Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:11

[quote="Romkabouter- Je hebt weinig tijd en kan dus niet veel van je paard vragen. Je legt dus weinig druk op je paard -> ze is braaf Lachen
[/quote]

Ik zie juist vaak andersom... Knipoog

mensen hebben haast/ weinig tijd, zijn gestresst en willen dat alles gelijk goed gaat... en leggen juist te veel druk op hun paard.
Zo van hup heb een half uurtje, een, twee, drie, en als ze dan niet gelijk ontspannen in het krulletje lopen, hebben die paarden het gedaan...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie