ff duidelijk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

ff duidelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 19:13

faith is een superpony, het kan echt je droompony worden, ligt eraan wat je er zelf van maakt. maar ze kan soms gewoon een beetje onstuimig+beetje wild zijn als je lang niet meer gereden hebt, ze is echt niet gemeen en ze bijt of trapt nooit. ze is gewoon.. een beetje blij! dit wou ik even kwijt want sommige mensen hebben uit mn verhalen opgemaakt dat faith een rotknol =!? als dat zo overkwam ... sorry!!.. Frusty ik zelf mis faith heel erg, en ze mist mij ook n beetje (maar dat wil ik helemaal niet!!) dus ik hoop dat er snel weer iemand komt om mn droompony te berijden.. en nu ga ik stoppen na 3x overlezen.. Huilen
sorry ik voel me poedersuiker! xxx

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:48

Ik snap er niks van...

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:50

aah meissie (K)(K)

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:52

ik snap er ook niks van?

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:14

huh is faith nu verkocht ofzow?!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:36

Heb ff gezocht bij 'alle berichten van Faithlover'
en dit gevonden:

[VvdD] Gelukkig maar:

Geplaatst: 25-06-03 17:14

--------------------------------------------------------------------------------

halllooo ben ik weer ik ben gestopt met faith.. ik mis haar best en ze is best jaloers als ik met een ander paard aan het knuffen ben..
nmaar gelukkig heb ik 2 nieuwe verzorgpaarden: Larona en anoeska..heel lief en ik verzorg ze samen met mn vriednin.. ook mn rijstijl word al beter, ik gebruik mn zit veel meer enzo.. ze helpen me gigantish daar! merel en haar moeder ellen geven mij les, en ik ga nog vooruit ook verder ben ik heel blij dat ik samen met maaike femke en venissa mag verzorgen, is heel leuk en natuurlijk gaan we niet jaloers op elkaar zijn, en wrod er niet geroddeld zoals dat ooit wel was.. zo kinder8ig is dat dat je niet eens normaal een paard kan delen zonder dat je jaloers op elkaar bent! maar goed dat is nu over!
en maaike mag trouwens vasdt ook weleens op larona en noes rijden !xxxx toch wel n gelukkig meisje
.

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 22:02

nee, iemand had blijkbaar (!?) uit mn stukje opgemaakt dat faith een gevaarlijk paard was ofzo.. dat wilde ik even rechtzetten.. Haha! vandaaar