RACE !! pfoeeh he nie normaal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

RACE !! pfoeeh he nie normaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 10:43

Ik had gisteren springles en toen werd er gevraagd op wie ik wou, nou ik wou wel een keer op summer is een ponytje Haha! Dus ik erop gaat ie al steeds stilstaan en hoofd naar zijn buik voor een vlieg leek ons Verward maar toen opene schoot ie weg, echt kei en kei hard racen door de binnenbak ( gelukkig stonden de sprongen buiten opgesteld Haha! ) Toen ik hem eindelijk tot stilstand kreeg gingen we naar buiten. Nou ik was nog niet buiten of hij weer race echt niet leuk meer......... dus de juf schreeuwe gooi hem tegen het hek aan dus ik proberen nou lukte. Toen werden er nog grapjes over gemaakt want ze zij" laar ze is wat vlotter stappen dus eentje ging in draf, dus zij als je race wil vraag je dat maar aan Nanda Clown"nou ging het even goed en toen ging ik weer. En nou nog harder, hij ging ook nog eens bijna op zen plaat want opene maakte hij een scherpe boch ... pfoehh he die had ik namenlijk ook niet zien aankomen Clown En ik dus weer proberen om hem tegen het hek aan te zetten, maar nee Scheve mond ik ging alleen vlak langs hindernissen en andere paarden Schijnheilig . Maar ik kreeg hem toch tot stilstand (gelukkig) begint hij openen te bokke .. Nou ik denk wel 10 keer achter elkaar en ik maar drijven. Was hij klaar met bokken, stoof hij gelijk weer weg dus ik had echt zoiets vanne, nou wil ik een andere hoor dit vind ik ook niet leuk ik had het nog niet gezegd en het was. Als je hem tot stilstand heb kom je maar even naar het midde. Dus ik kon hem eindelijk naar het midden krijgen, ik afstappen zadel eraf gaat ie weer bokken gelukkig had de Sandra (de juf) hem vast wil hij weer wegrennen Scheve mond maar ze trok hem gelijk schuin, toen was summer naar de binnenbak verhuist heeft daar nog kei en kei hard staan rennen Scheve mond en stond naar een tijdje stil Scheve mond ik moest toen op Pietje Panic en dat ging stukke beter Haha!

En de veearts zou al komen voor Carla want die had iets en nou dus ook voor summer. Nou maar hopen dat ze weten wat het was, waarschijnlijk door iets gestoken wat een hele grote buld zo worden Lips are sealed

Owjah hij zat ook steeds zo stilstaan en dan dat been naar zijn buik trappe........

Nou dit wou ik wel even vertellen want ik ben mooi wel blijven zitten *trots* Haha! Haha! maar ik vind het wel zielig voor summer!! en ik had graag op summer gesprongen maarja

doeiii


dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:45

Pffffffffff jeetje nou kanp hoor!!!

How does the bit taste like? Than the horse wispher: Like pain...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:21

had hij misschien geen koliek ofzo???....knap hoor dat je bent blijve zitte *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, BritHittepit, laura22, sterregoud, xamberr en 38 bezoekers