Bleh, Krantenbezorger ben je door weer en wind!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:46

Leetje"]
[quote="Honeybee schreef:
En ik heb écht geen zin!
Vannacht moet ik weer...
Weer om half vier beginnen.. Verdrietig
Boehoeeeeeeeee... Scheve mond
Iemand die het van me over wil nemen?


Half 4 al Bloos Poe gelukkig kan ik me dan nog ff omdraaien Haha!
Mijn wekker gaat om 5 uur...
Nou ja nog een weekje en dan heb ik de 2e wijk nie meer, dus dan op hal 6...
[/quote]

Yeps, om half vier al... Gaaaap Slapen Dromen Ik ga dan ook nooit van tevoren slapen, aangezien ik dan geen oog dicht doe en als ik toevallig wel een oogje dicht doe, ben ik nog brakker als daarvoor.
Ik moet overigens zeggen... half vier is alleen voor de maandag t/m vrijdag krant. De zaterdagkrant komt namelijk niet op een vast tijdstip en wordt je gebeld hoe laat de vrachtwagen ongeveer arriveert. Dit kan varrieren tussen ca. 02.00 en ca. 04.00 uur. Gaaaap
+ het feit dat je de zaterdagkrant op vrijdagmiddag al voor de helft thuis hebt liggen en in moet vouwen en dat 's nachts nog een keer moet doen Boos!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:37

meid, ik heb met je te doen, weet precies wat het is Haha!
en als het regent worden de kranten al snel van die 'snotjes' he.
ik duwde ze altijd helemaal door de brievenbus, maar de mensen schijnen niet te kunnen begrijpen dat dat krant onderweg van de krantentas naar de brievenbus ook nat kan worden Gaaaap
of van die mensen die gaan bellen als de krant om 5 over 7 in de bus ligt. ja sorry het onweerde keihard, dan wacht ik even tot de bui over is Boos! (bij mij werden de kranten om een uur of 6 thuis gebracht, en ik moest dan altijd gelijk beginnen om het op tijd af te krijgen). maarja hun zitten op hun luie gat binnen naar het onweer te kijken en denken *ach daar kan je toch best doorheen* *flinks boemm flits boemm flits boemmm* (van onweer ben ik niet bang, maar als de bui heftig is wacht ik liever even).
ik zeg dus met alle lucht die ik uit m'n longen kan persen: AHHHHHHHHHH

maar, het is toch ook vele ochtenten droog en lekker weer. ik vond het altijd wel wat hebben. elke ochtent dezelfde mensen die je tegenkomt en vrolijk gedag zeggen ook al zijn ze nog slaperig Lachen en zachtjesaan de zon die opkomt... (alleen niet fijn als je er recht in moet kijken Haha! )
en niet te vergeten de centjes die elke maand weer op je rekening gestort worden

Shiloh

Berichten: 19786
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 14:51

HAAAAAAA vandaag weet ik weer helemaal waar ik het voor doe Haha! net namelijk mijn loonstrookje weer over de bus gekregen... is toch niks zo'n 150 euro extra Tong uitsteken voor een uurtje werk op de ochtend...

En nee gelukkig regent het niet altijd...

EN YES VANDAAG HEBBEN WE HET DROOG GEHOUDEN!!!

Maar bleh waarschijnlijk is die jongen morgen nog ziek, en dan twee wijken met die zaterdag krant Boos! Lips are sealed

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:57

Shiloh schreef:
Maar bleh waarschijnlijk is die jongen morgen nog ziek, en dan twee wijken met die zaterdag krant Boos! Lips are sealed


oja lekker dik, en wat dacht je van die irritante magazines? Misselijk

Shiloh

Berichten: 19786
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 15:12

JEEEEE JOEPPIE DE POEPPIE!!!!

Ik kreeg net een telefoontje van de verdeler.... DIE JONGEN IS WEER BETER!!!

Haha ben ik even opgelucht, de zaterdag krant weer alleen lekker in mijn eigen wijkje, bah bah ik keek er al zo tegenop

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 19:36

SharirBobby"]
[quote="Shiloh schreef:
Maar bleh waarschijnlijk is die jongen morgen nog ziek, en dan twee wijken met die zaterdag krant Boos! Lips are sealed


oja lekker dik, en wat dacht je van die irritante magazines? Misselijk
[/quote]

Ik moet er morgen ook 2 Boos! Dat wordt nog een kwartier eerder me wekker zetten Slapen ) Maar ik geloof dat er nu geen magazines zijn in de vakantie... Gelukkig;)

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:27

Ik weet er alles van...ik loop ochtendkranten (ook) en ik doe het om mijn paardje te kunnen onderhouden Lachen
Is echt vreselijk want ik hou echt van mijn bed op het moment dat ik eruit moet Lips are sealed
Ik hoef ze om 6 uur pas op te halen, het is 10 min. fietsen naar de plaats waar ik ze op moet halen, en vanaf daar nog eens 10 min. naar de plaats waar ik ze moet bezorgen Boos! dus een kwartier terug fietsen (gaat sneller, geen gewicht achterop)

Maar in de winter is het nog het allerergst!! Met die ijzel...

Shiloh

Berichten: 19786
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 23:37

jeetje das wel ver. Ik moet meestal rond half 6 de kranten ophalen. En daar fiets ik 3 minuten op, en vervolgens is de wijk waar ik ze moet bezorgen dezelfde wijk als ik woon. Dus ik stal mijn fiets thuis en vanuit daar bezorg ik verder. Best wel fijn eigenlijk. Als ik me dan een keer vergis in het weer, heb ik zo mijn regenjas aangetrokken, dus dat is wel makkelijk....

Meestal ben ik rond half 7 klaar, dus dat gaat goed...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 01:19

Nou, ik denk dat zometeen mijn telefoon weer gaat en dat de kranten er rond half drie zullen zijn. Gaaaap Ik ben brak van de afgelopen dagen, ben ontzettend moe en heb het giga koud. En moet dus zometeen ook nog buiten in de kou die kranten gaan vouwen Scheve mond
Brrrrrrrr................... Lips are sealed

Shiloh

Berichten: 19786
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 06:53

Mijn krantjes waren vanmorgen al ingestoken Haha! Der was vandaag namelijk zo'n man, en die had zich lopen vervelen, dus die was gaan insteken... DANKJEWEL Haha!:D:D

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 06:56

Hmm.. nou die van mij dus niet
Maar de kranten waren er wel lekker vroeg.
Ze waren er al om 02.25 uur en om 05.30 uur was ik al klaar...

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 08:05

Ik moet elke zaterdag kranten insteken Verdrietig
En het miezerde ook nog eens...lekker...
Maar...1 lichtpuntje... MORGEN UITSLAPEN Haha!