De manen van mijn haflinger zijn mishandeld!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 15:11

Hoi,

wat een weekend zeg, ben je blij dat je een haf hebt die niet schuurt, en mooie lange manen heeft waar je trots op kunt zijn, Haha!
kwam ik zaterdag avond op de stal, en wat zag ik tot mijn verbazing Verward de manen van MIJN haf zijn GEKNIPT Boos! echt super lelijk, en ongelijk. bij de schoft zo'n 5 cm breed een cm of 10 nog maar, en dan overal hakkels uit!

ik vraag me echt af wel poederdoossuiker wijf dat heeft gedaan Boos! maar daar kwam ik al snel achter.
Bij ons op stal komt wel eens een meisje die Wj af en toe rijdt, omdat ik er te wijnig mee doe.
En zij had het gedaan, en de rede,: " ik dacht dat ze dan sneller zouden groeien" Boos!

Mijn god, dan knip je toch alleen de puntjes der af, en niet dan daar 10 cm, en daar 15 en daar 4 ? Verward
Hij ziet er echt niet meer uit Verward Huilen En hij was zoooooooo mooooooi.
kwam ik er gister nog achter dat ook zijn staart 20 cm of korter is Boos! Boos!
IK BEN ECHT KWAAD !!!!!!!!! Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Frusty

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:21

Zo!!!!!!!! Wat een brutaaltje zeg! Kan me voorstellen dat je onwijs baalt. Boos!
Ik zou ook woedend worden als ik merk dat iemand IJsco's mooie bos manen gekortwiekt had OMDAT HET DAN SNELLER ZOU GROEIEN pffffffff Frusty
Nou ja, kan je zijn manen niet op gelijke lengte trekken zodat het wat netter lijkt?

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:25

Wat zonde!!!!! Boos! Boos! Boos! Ik zou ook heel boos zijn als iemand dat bij Brando zou doen, hoor!!!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:33

Jeeeeeeezus... kan me voorstellen dat je laaiend bent! Mijn Manjo had ook superlange manen (waar ik erg trots op was, ondanks dat anderen zeiden dat lange manen lelijk waren). Moet er niet aan denken dat iemand ooit het lef had gehad om er met een schaar in te gaan hakken. Wat een lompe actie van die muts, zeg! Kun je het nog een beetje bijwerken?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:37

Nouja zeg!! Dat doe je toch niet zomaar, en nog zonder toestemming ook!!! Wat een ontzettend stomme muts is dag zeg!! Boos!

Ik hoop dat je ze een beetje gelijk kan trekken en dan maar hopen dat ze weer snel groeien... Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:39

Potverdorie zeg, wat mankeerde al die bijrijdsters van 't weekeinde? Zouden ze allemaal tegelijk een zonnesteek opgelopen hebben ofzo???
Sjee wat kan ik me goed voorstellen dat je over de zeik ging zeg, moet er niet aan denken dat iemand 't in z'n achterlijke fantabol haalt om aan Mileen d'r manen te komen.... GRRRR!

Sonja

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 15:57

Lara, pak een schaar en knip haar haren ff bij. Misschien gaat het dan harder groeien!!!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 16:01

Hahaha GO PHIA!!! Je hebt nog gelijk ook, je zou het gewoon moeten doen. Die stomme muts....

Sonja

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 17:11

Of nem iemand anders die je haffie verzorgd! je hoort toch niet de manen van iemand anders z'n paard te knippen! Ze doet net alsof het haar paard is! Boos!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:10

Mijn buurmeisje verzorgde ook een haflinger. Had ze ook zijn manen geknipt...de eigenaren waren kwaad joh!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:12

jeetje wat zonde!!!! maar je het kwaad is nu al geschied. helemaal niet leuk. Ik zou echt zienden geweest zijn. maar ja ik heb geen bijrijder en daar ben ik toch wel erg blij mee.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:19

Pffff, ik ben blij dat ik geen bijrijder heb. Als ik al die verhalen hoor van jullie... Wel erg zonde hoor Wjer. Ik zou ook laaiend zijn geweest als ik zoiets zou ontdekken. Ik ben wat dat betreft behoorlijk kieskeurig wie ik wel en wie ik niet bij mijn paardje laat. Hopen dat het nog een beetje bij te werken is Wjer.
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 18:25

Arghhh!!! Arme Wjerdo! Verdrietig Gelukkig maar dat PG van lange manen houdt...wat een tuthola die griet die zonder overleg zomaar zijn manen heeft gekortwiekt, dat doe je toch niet!!! Mijn bijrijdster zou nooit aan Escala's manen komen...ze zou waarschijnlijk niet eens durven... }> Maar eh...heeft Youri nog wel lange manen... Knipoog BTW, ik wil toch wel even vaststellen dat ik dus echt een superbijrijdster heb, die is net zo lief voor Escaal als ik zelf ben en ze zou ook nooit iets doen waar ik niet achter sta. Echt super. Lachen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 22:23

OW zij komt er nu ook niet meer aan Extreme duivel dat heb ik haar toch heeeeel duidelijk gemaakt, aan de foon !!
ze weet ook meteen waar de deur is. Extreme duivel

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 22:27

Die kans had ze bij mij niet eens gekregen, die was meteen de laan uit gevlogen, desnoods letterlijk. Serkte met nieuwe kweken.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 23:16

Wow wat brutaal! Je had gewoon en schaar moeten pakken en dan bij haar haar allemaal happen erin moeten knippen haha Extreme duivel

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 23:26

Ow wat zou ik kwaad zijn! niet normaal dat doe je toch niet !!! ik zou t niet in mn hoofd moeten halen. Jezus is het helemaal niet meer te bewerken (op die jaren lange groei na)

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 23:27

Wow, nou ik was ook echt heeeeeeeeeel kwaad geworden hoor, pfff, weet niet wat ik dan had gedaan maar kan niet veel goeds wezen.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 20:07

wel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel .
Ik heb ook een haflinger met hele mooie manen. Die zijn toen door andere paarden geruineerd. Gelukkig is bijna alles weer gelijk. Maar ik kan me precies indenken hoe jij je voelt.
Ik zou dat mens de haren afscheren.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:40

zo hé die durft, wat poedersuiker voor jou hé. er zou maar iemand met zijn stomme kop in de manen van mijn shettie gaan knippen!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:49

jeeeeeeeeeee, wat zou ik link worden... }> Extreme duivel
zouden ze toch eeeeeeeeeeecht niet moeten proberen he? bij mijn meissie met haar mooie manen...

oehhhhhh wat een kreng.

heb je de schade trouwens nog kunnen bijwerken??????

greetzzzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 22:22

zooooo als iemand ooit aan Sya's manen durft te komen ik mol ze ruk hun haren uit d'r hooft en schop d'r door de hele stal heen niemand zou het moeten proberen om eraan ta komen.
sorry ik ben een beetje opgefokt maar dit zouden ze bij mij nooit moeten proberen.

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 20:24

WAUW oprotten met die muts! Afblijven van jouw kostbaarste bezit!

mijn dieren zijn me heilig, mijn dieren zijn me alles!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 17:27

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 17:36

bah wat rottig...
En het duurt ook zo lang voordat ze weer mooi zijn Frusty

Je hebt die ver****** *** toch wel ff aangepakt he Huilen Extreme duivel
Bah, bij mij zouden ze het niet moeten flikkken Cool Extreme duivel


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, KaasSouffle_, shaddy82, Tientjeblij en 122 bezoekers