Kaskas eerste wedstrijdje :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Kaskas eerste wedstrijdje :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 13:36

Oke jongens...(en meisjes Tong uitsteken )
Vandaag hebben we onze 'wedstrijdje' bij mn ouwe stal.. Kaska ziet er echt ZOOOO mooi uit.. ik ben helemaal trots Haha!
Fotos en verslag volgt...

Wish me luck!! Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 15:11

Leuk hoor! Lachen
Heel veel succes en ik ben benieuwd naar de foto's! Party!!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 13:58

Nou. We kwamen eigenlijk een uur te laat voor de dressuur dus ik moest eigenlijk meteen opzadelen toen ik dr aan kwam. En had ook nie lang om haar beetje warm te rijden etc..dus ik de ring (bak) in. Er was van dat rood/wit lint om een wei gehaald omdat er veulentje en dat vond Kas natuurlijk heel eng ..en ook nog een paar van die enge omgewaaide bomen. Dus ze ging moeilijk door die hoek. En was verder redelijk kijkerig/bang etc dus de dressuur ging niet zo goed. Wel had ik 147 punten Haha! wat niet al TE slecht is. Ik was 5e van 7 mensen Tong uitsteken maar goed nou maar springen. Ik was de 3e die mocht springen en was zelf ook zenuwachtig en dus gelijk dr eerste balk dr af...echt jammer Verdrietig want de rest ging heeeel goed Schijnheilig Dus..oke haar eerste wedstrijdje en ook nog op een plek die ze wel moet kennen...maar goed. Ponys zijn raar.. Maar ze was wel braaf en vandaag gaan we ff in de bak rjden en dan lekker naar buiten
Fotos komen nog als het goed is!