vandaag gevallen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 19:04

Ik ging vanmiddag rijden en het ging op zich best, al was het veel te warm. Paar keer gegaloppeerd en een paar drafbalkjes gelopen.

Vervolgens zette ik haar op de volte in galop, maar ze ging er trekken en een beetje rennen. Dus ik reed haar terug. Toen zakte ze ineens door d'r voorbeen, kwam overeind en stort vervolgens zo met d'r neus in 't zand. En dat hield m'n ienieminnie-lichaampje niet en werd mooi met een boogje gelanceerd. Ik had niks en gelukkig ook geen pijnlijke plekken. Maar Iduna zat me heel beteuterd aan te kijken met d'r neusje helemaal onder het zand. Zij had gelukkig ook niks.

Toen is ze naar de smid gegaan, daarna heb ik haar afgespoten en hoefjes gevet. Toen is ze lekker het land op gegaan.

Apart dagje en weer een zandhap-ervaring rijker Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 19:09

was het lekker dat zand?
wel koel of viel dat ook tegen?
Gelukkig heb je jezelf niet zeer gedaan en had je paard ook niets *LOL*
er zijn toch wel foto's van he????? Cool

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 19:09

Gelukkig hadden jullie allebei niks!
Maar struikelde ze nou of heb ik dat verkeerd begrepen?
In ieder geval een hele aparte ervaring lijkt me *LOL* ... Doei! Dorine.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 19:13

Dat is nu precies wat er met mij ook is gebeurd dat het paard door zijn voorbenen zakte maar ik had minder geluk als jij ik gallopeerde en het paard struikelde en ging dus door zijn voorbenen tot op zijn knieen(geen houden meer aan in gallop),ik viel net langs het paard en toen het terug rechtkrabbelde ging hij op mijn hand staan Boos! en de rest van het verhaal kennen jullie vast al!!!)

Maar goed dat je niks hebt wou dat bij mij ook was gebeurd,vele groetjes

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 19:15

Nimber: ik heb 't zand gelukkig niet hoeven proeven, ik kwam op m'n bips terecht *LOL*
Maar het was wel lekker koel.
Gelukkig zijn er geen foto's gemaakt.

Dorine: Ik denk dat ze struikelde, maar dat weet ik niet zeker. Dat kan Ilona (Jurga) beter vertellen, die zag me gaan Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 21:46

Jep...was supermooie actie van Mayo en Iduna!!! Zeer aparte manier van afstijgen... Leek wel of ze het zo geoefend had... Maar ja, ik vond het echt heel tof, ga ik ff bij Mayo haar paardje bewonderen, gaat ze ff rijden, zie ik haar ook meteen een circusact uitvoeren!!! Haha! Wow, ik kreeg wel waar voor mijn geld. Maar idd, Iduna struikelde gewoon heel erg ongelukkig! Mayo kon er gewoon helemaal niks aan doen, het ging totaal onverwachts! Ik ben the withness haha. Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 23:01

Hoi Mayo,

tja, heb het niet mee mogen maken. Ik had het wel graag gezien hoor!! Maar, kan het zo zijn geweest dat het kwam omdat ze geen balans heeft in haar voorbenen? Gisteren liep ze namelijk ook niet helemaal zo goed en struikelde namelijk ook een paar keer. Dat viel me gewoon een beetje op. Mwoah, ik denk dat je gewoon lekker met haar moet trainen en dan zal dat ook wel goed komen.

trouwens, nog zere liezen van het zadel Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 13:01

hihihih die Mayo ahahahahha jammer dat er geenvideocamera bij was hihihi

Iduna struikeld veel ze heeft helemaal geen balans (kan niet goed op haar eigen benen lopen) ze werd vaak met de slof gelongeerd en die veels te strak maar dat gaat nu allemaal goed komen he mayo Party!! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 16:58

Ze heeft inderdaad nog weinig balans. Het kan zijn dat ze daardoor struikelde. Maar ja, dat gaat allemaal wel goed komen.

M'n bips is nu trouwens toch best gevoelig Boos!

Maar Maarten ik heb gelukkig geen last van m'n liezen Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 18:55

Nee, ik was helaas niet voorzien van draaiende videocamera...zou wel een stunt geweest zijn, hè Marjolein??? Je derde val in al die jaar...poeh, hoe doe je dat toch??? Ik stuiter er zo vaak naast... Laatste tijd gaat het redelijk, maar ik klop nu heel hard af op de computerkast... Knipoog Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:07

He Jurga, telt het ook mee als je van je stalen ros valt? Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 20:20

Hihihi, ja daar kan ik nu ook over meepraten!!! Haha! Wel errug balen dat ik daardoor niet eens mee kon doen aan mijn rijles terwijl ik net zo'n zin had! Maarre...Marjolein: Iduna kan heel leuk balkjes draven, zag er tof uit haha! Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, maj0, Mutti, tienus63 en 156 bezoekers