Mijn vriend voor het eerst los!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Mijn vriend voor het eerst los!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 22:38

Vandaag heeft mijn vriend Prisca gereden. Ik heb last van mijn rug, dus was van plan om te longeren. Hij zit er wel vaker op met uitstappen of aan de longeerlijn dus ik vroeg "of heb jij soms zin" en dat had hij. Eerst aan de longeerlijn en daarna wilde hij wel los.

Hij heeft nu dus los gedraafd en ook al wat afgewend. Hij kan inmiddels lichtrijden en aandrijven tegelijk, dus dat gaat goed vooruit. Pris vind het allemaal wel best. Loopt extra voorzichtig, ze voelen elkaar zo goed aan. Leuk om te zien hoe die twee samen rond gaan.

Ik vind het erg leuk dat hij het wel wil leren. "voor de dage dat jij niet mag rijden" zegt hij dan. En dat terwijl hij eigenlijk geen paardenman is. Hij heeft er echt plezier in gekregen, in die paarden. Leuk als je vriend zelfs daarin mee gaat.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:41

Zie topic: [JH] Wie kent er knappe/leuke 'paardenjongens' ?

Je moet niet zoeken naar een 'paardenman', maar er gewoon zelf 1 maken Haha! . Leuk als je vriend er een beetje mee rond kan sturen, pas maar op, straks wil hij er zelf ook een (spreek uit ervaring Knipoog ).

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:10

Wat cool! Al die jongens die ik ken krijg ik niet zo ver hoor...

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 11:02

Hij heeft vandaag trouwens wel spierpijn, maar hij gaat van de week weer.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:47

haha leuk man! jah dat spierpijn heb je echt heel erg als je net begint..! dat zou ik geen een van mn exen hebben zien doen ( ben nu alleenstaand Haha!)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:40

leuk zeg! Jammer dat je zelf van wegen je rug niet kan rijden, maar om je vriend les te geven lijkt me ook héél erg leuk. Dus nu heb je weer iets om naar te streven Tong uitsteken (hij volgend jaar op Olympische Spelen? Tong uitsteken)
gaaf zeg, leuk dat hij het ook leuk vind en zich inzet om het goed te doen!