Naar Who is the Boss geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Naar Who is the Boss geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 22:19

Met een kruk kan je veel meer dus ik moest hoog nodig eens Bosje gaan bekijken.

Het is een hele reis, maar gelukkig op de heenweg geen file's. Die haden ze allemaal bewaart voor de terugweg 4 stuks samen 28 km Boos!

Sjuimpje wilde me na zon lange reis geen koffie of iets geven, eerst moest Knipoog ik naar Bosje.
Die had er helemaal geen zin in om bekeken te worden lag languit te slapen, maar na wat aansporingen kwam hij overeind en liep een beetje sloom heen en weer.

Eerst dus maar koffie en toen de wei uit en de bak in, waar het beestje gefotografeerd zou worden en op de video ging.

Net wilden we beginnen en begon het opeens te donderen en wij vluchtten snel de stal in. Omdat de Jack Russels erg kwaad deden tegen die donder, kwam er ook nog even een fikse bui achteraan om te laten zien wie echt de baas is Haha! .

Maar het werd weer droog en toen Bosje zien wat een stuk hij is.

Who is the Bos is een mooi groot veulen, echt een hengstje, met veel bot een sterke bovenlijn een geweldige bespierde kont en een mooie hals waarop een prachtig koppie staat met heel veel uitstraling.
Een toppertje mijnsinziens *LOL* .
Ik heb Sjuim, mede gezien zijn goede moeder, dus ook aangeraden om hem op te geven voor de veulenkeuring.
Na de ponyfries of Friesepony op de foto gezet te hebben en diepzinnig over fokkerij van gedachten te hebben gewisseld, dook ik de files in.

Om 8 uur s avonds was ik thuis, manlief had gelukkig de paarden en honden al te eten gegeven, maar wilde toen zelf eigenlijk ook wel eens wat. Dus wat laat gegeten, maar als ik een mooi paard gezien heb is mijn dag altijd goed.

Als het goed is zet Sjuim de foto's van vandaag op ITP
Laatst bijgewerkt door sarabande op 01-07-03 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:21

Ben erg benieuwd naar de pics! Leuk voor Suuz dat iedereen zo enthousiast is.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 22:24

De Friezepony staat al op Lol met je Knol

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:09

[KS] Foto's van Who's the boss by Sarabande:
[LK] De eerste nieuwe foto's van onze mini-Fries!

Het was erg gezellig!
Jammer van het weer, gelukkig hebben we tussen de buien door nog wel alle paarden even kunnen laten lopen.

Triumph heeft ook nog even zijn benen gestrekt, helaas waren daar alle foto's op deze na van mislukt.
Afbeelding

Oh ja,
als er nog iemand data weet van veulenkeuringen...
Ik hou me aanbevolen, heb stom genoeg alle IDS-en weggegooit en tja, we moeten er nu toch aan geloven. Party!!

[edit]
Er waren overigens nog veel meer leuke foto's, maar daar stond Sarabande zelf op en die heeft ze vervolgens allemaal vernietigd! Boos!
Clown *LOL*
[/edit]

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 23:15

Sjuimpje schreef:
Er waren overigens nog veel meer leuke foto's, maar daar stond Sarabande zelf op en die heeft ze vervolgens allemaal vernietigd! Boos!
Clown *LOL*
[/edit]


Bloos

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:50

Gaaf hoor ik ga meteen de foto's bekijken en tsja het is echt hondenweer geweest.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doubtless, Larislaatje, Luna_Rose, Varekaj en 134 bezoekers