Eindelijk weer een paar moeizame galopsprongen.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cupid

Eindelijk weer een paar moeizame galopsprongen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 22:08

Vanmiddag had ik Tiqueté weer behandeld (getrapt door een ander paard, verkeerd gehecht, enorme ontsteking gehad, de hele boel weer open gemaakt door een andere veearts en veel verschilende medicijnen) en ben daarna nog een kwartier met haar gaan lopen. Sinds vrijdagmiddag stapt ze eindelijk weer een beetje normaal. Ze was een beetje druk, want ze wou naar de andere paarden toe (die stonden in de binnenbak, daar kunnen ze zelf in en uit lopen). Toen ik haar losliet draaide ze zich om en galoppeerde in hun richting. Het waren dan maar drie galopsprongetjes (waarvan twee op drie benen), maar het is weer een verbetering. De rest van het stuk draafde ze (nog heel erg kreupelend). Fantastisch om je paardje na zo'n anderhalve week eindelijk weer eens even te zien draven een galopperen.

Eadem mutata resurgo.

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 00:00

gaat het nog goed komen?
wel goed ja dat ze weer galoppeerd uit haar eigen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Cupid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 07:12

Volgens de veearts komt het weer 100% goed, alleen zegt hij er niet bij hoelang het ongeveer gaat duren. Sinds zaterdag gaat het nu wel redelijk snel, maar ik denk dat het nog wel één of meer weken gaat duren. De etter blijft maar stromen, dus mischien zit er wat tegen een zenuw aan ofzo. Ik hoop dat het niet wéér verslechterd.

Eadem mutata resurgo.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 07:29

Wat een fijn gezicht he die paar galopspassen. Ik heb gister ook met tranen in de ogen staan kijken naar mijn eigen paard die na een ernstige ziekte gister ook voor het eerst weer achter uit de wei kwam draven. Wankeltjes draven, maar toch: ze draaft. En dat is geweldig. Ik leef echt met je mee. En het komt vast goed. Wij mensen zijn alleen zo ongeduldig af en toe. Succes!

Cupid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 08:28

Hoelang het gaat duren vind ik eigenlijk niet zo belangrijk, Tiekje is pas drie dus een tijd wat rustiger kan ook geen kwaad. Ik zou alleen wel erg graag willen dat ze weer lekker met de anderen mee kan spelen enzo. En als er de eerste keer een andere veearts bij geweest was, was er een grote kans dat dit allemaal niet gebeurd was.

Eadem mutata resurgo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie