laatste examen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

laatste examen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 19:34

Jaaaaa.. pf even uitreageren, vandaag mijn laatste examen gehad.. ethologie en dierenwelzijn.. wel een leuk vak.. het examen viel wel tegen.. maar ik had goed geleerd.. dus laat die punten maar komen
Nu heb ik even een paar weken alle tijd om uitgebreid en superdeluxe lang met mijn knollie bezig te zijn.. Het zal ook wel lekkerder trainen zijn.. nu zat ik toch nog met mijn hoofd vol examenstof op mijn paard..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:57

Fijn he? Alles achter de rug Haha! ik geniet nu ook enorm van mijn vakantie, zit nog wel in de spanning omdat ik deze week hoor of ik doormag of niet, maar dan Vrijheid Blijheid! Haha!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:43

idd!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:04

sophie_kurk schreef:
idd!
hoezo, oneliner sophie Haha! (gaat zo wel hard he, die 150 berichtjes!!
ontopic: je kunt nu wel lekker wijs doen met al die stof dat je nog weet Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:27

Dat geeft een goed gevoel ik had donderdag mijn laatste, nu kun je weer zonder schuldgevoel en haast gevoel uren bij de paarden blijven hangen.

off topic:Zeewolde is goed vertegenwoordigd, staan jullie op het Ruitersport centrum?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:28

mazzelaars, ik heb deze week pas proefwerk week, moet nog ff door, daar na ook vakantie
werd wel tijd zeg

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 22:34

Ik heb afgelopen Zaterdag mijn laatste examen gehad, homeopathie, wij hebben ethologie al gehad in Mei en daar was ik gelukkig voor geslaagd!!
Deze laatste bestond uit 3 onderdelen, Materie Medica, Filosofie en theorie praktijk, je mag nergens onvoldoende voor hebben, bij 1 onvoldoende heb je nog een her, maar ik hoop echt dat ik in 1 keer door mag, ik heb nu echt even geen zin meer in leren!!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 00:37

Whah, ik heb in ieder geval een her voor embryologie.. op een puntje na niet gehaald. En org schei spant erom.. dat was echt heeel banketstaaf. Ik kon het echt goed, maar die man is nogal "selectief" met mondeling. Een vriendin van mij zat te vertellen wat ze goed had...de helft van wat ik goed had.. en hij heeft haar erdoor gelaten.. terwijl hij tegen mij zei.. jammer net niet.. kom nog maar een keer terug. Dan kun je toch wel ******