nieuw verzorgpaard!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lizzytje

nieuw verzorgpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 17:52

Ik heb een nieuw verzorgpaard! Haha! ik ben echt superblij Haha!
Hij staat in de wei naast nellie (mijn verzorgpony, die ik natuurlijk ook blijf verzorgen) Het is een volbloed paard, het ras weet ik zo niet. hij is 1.65 hoog, bruin met zwarte manen en staart en 6 jaar. Ik zou hem eerder al krijgen als deelpaard, maar dat ging niet door omdat hij te druk was Verdrietig , dat kwam omdat hij vroeger mishandeld was enzo Ach gut . We mochten het toch proberen, en nu heb ik dus een neiuw verzorgpaard! Ik weet zeker dat ik heel veel van hem ga leren omdat we eerst helemaal z`n vertrouwen moeten winnen voordat we uberhaupt wat met hem kunnen doen, Ik ben van plan om daar heel veel tijd in te steken en dat ik er het eerste jaar nog niet opklim! ik neem liever het zekere voor het onzekere want als we alles gaan overhaasten dan gaat het zeker mis! We mogen het een beetje beschouwen al ons eigen paard, behalve dat we er niet op straat mee mogen, dat is levensgevaarlijk! Ik ben nu een paar keer geweest, maar hij is jammergenoeg ook een beetje mensenschuw dus het word echt een hele klus. Als we komen lokken we hem eerst met brokjes en dan doen we he heel zachtjes het halster om en dan mag hij de brokjes hebben. dan gaan we poetsen (we is trouwens ik + karin, een vriendin van mij) 1 iemand houd hem vast totdat hij rustig is en we blijven tegen hem praten enzo, dat gaat nu heel goed en dan zetten we hem vast en gaan we bijden poetsen. het ging toen zelfs zo goed dat hij op rust stond, helaas kwam er toen een tractor aan . We gaa nu ook heel rustig met hem wandelen, dat gaat helaas minder goed, maarjah, alles op zn tijd, soms is hij wel rustig maar als er een tractor aan komt schiet hij de lucht in en gaat hij rennen. maarjah, ik hou jullie wel op de hoogte hoe alles gaat enzow. ik denk dat ik hier heel veel van ga leren

nou, daagdaag

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:20

heel veel succes *LOL*

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:35

veel succes ermee. Goed dat je veel geduld hebt, dat is ook belangrijk als hij mensenschuw is.
als je een keer foto's hebt zie ik ze graag!!!

.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie