miniboktmeeting Stef en Nimber

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 00:13

Vandaag wel plezierig daggie. Kim(Nimber) kwam(heb daar dagelijks minimeetings mee) en die zei dat ze Stef ging ophalen, want die zou hier in de buurt zijn. Ik kende Stef niet, alleen van bokt, maar het leek me wel gezellie om mee te gaan, wat Kim vroeg. Goed, wij wat gedronken in Emst waar we op Stef wachtten en daarna teruggegaan naar stal. Eerst heeft Stef natuuuurlijk alle paardjes bewonderd, Stef helemaal verliefd op de haffie waar ik op rijd, Balou "Oh d'r manen!!" die helaas voor haar, nu niet meer te koop staat en daarna zouden we een ritje gaan maken. Stef zou op Charlotte gaan en ik op Balou en Kim had geen zin, dus zou gaan fietsen. Maar Stef had een pony gezien, die sprekend op haar oude verzorgpony leek. De eigenares van haar kwam en zag dat Stef haar heel leuk vond(de pony!!) dus ze zei oh ga daar dan maar op! Stef helemaal blij natuurlijk! En Kim moest toen alsnog op Charlotte, want ja die was al opgezadeld. Heel leuk kort ritje gemaakt, echt vet gezellie. Was dus erg geslaagd. Mijn eerste boktmeeting met iemand die ik nog nie kende!! Maar nu wil ik veel vaker!! Dus bokkers, woon je in de buurt (van Wiessel, bij Frans de Bruijn, waar ik nu zit) Kom dan gezellig langs en dan gaan we lol maken (zegt hond uit Jan Jans en de kinderen altijd!!) en kunnen jullie meteen de groningers en alle andere paardjes bewonderen!! KOMT ALLEN!!!

Dus tot snel ziens! *LOL* *LOL* *LOL* Knipoog

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 09:51

precies doree zo is het maar net Lachen
je had er 2 weken geleden moeten zijn toen was Sanderijn mee naar de keuring!
ene Akerna ken je ook al hoor en vorige week heb ik geminibokt meetingt met Marjolein Lachen

Dus als er nog mensen zijn die morgen Maandag (morgen )naar Apeldoorn willen komen?
Ik zal jullie netjes afhal;en van het station.
daarna ben ik er voor 9 dagen tussen uit maar vrijdag 9 aug kunnen jullie ook komen meeten Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:09

doree,ik kom regelmatig bij kim en frans dus wanneer ik weer kom zal ik je gauw een pb sturen dat ik ook kom.wer bokt meeten Haha!

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney, Sky_As en 134 bezoekers