Lanna ziet eruit als een karrepaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Lanna ziet eruit als een karrepaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 08:53

Ik mag niet echt klagen eigenlijk. Twee weken geleden is B'elanna erg ziek geweest. Zo ziek dat we niet zeker wisten of ze het haalde. Toen ze uiteindelijk opknapte, waren haar spieren door de ziekte en de koorts verdwenen als sneeuw voor de zon. Het advies: dag en nacht in de wei, veel hooi bijvoeren en weer rustig aan beginnen.

Ik ben gister weer rustig aan begonnen. Overgangen, rechte lijnen (die nergens meer op lijken) en voorzichtig wat stelling vragen. We zijn maanden achterop zo te voelen. En het ergste is: ze ziet er niet meer uit.

Onder te dik: een supergrasbuik Haha!
Boven te mager: je kunt de ribben tellen en echt zo'n gat in haar flanken en een afhangende spierloze bilpartij

Mijn Lanna lijkt nu een beetje op een karrepaard van de schillenboer om te zien Frusty
Nog steeds lief, dat wel

De moed zakt me wel een beetje in de schoenen als ik bedenk hoe lang het gaat duren om weer een beetje conditie op te bouwen. Zucht: met frisse moed aan de gang maar weer.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:17

jeetje is niet goed....fijn dat je nu weer rustig aan kunt beginnen...en de moed niet laten zakke meid....je bent al weer zover om het op te bouwen...en maakt toch niet uti hoe lang het duurt voordat ze op conditie is...zolang ze maar lief blijft...en je moet maar denken als ze helemaal klaar is kun je weer fijn rijden en alles weer doen *LOL*

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:21

In ieder geval veel succes. En hou de moed er in het, komt vast goed. En voor je het weet is Lanna weer de oude.Groetjes

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:29

Ik had ook zo'n karrepaard vorig jaar toen Jumper uit de kliniek kwam. Toen kreeg ik daar een pot met korrels mee om de spieropbouw te helpen verbeteren. Het is homeopatisch en bij de dierenarts verkrijgbaar. Het heet Equitop Myoplast en ik had echt het gevoel dat het hielp. Het duurt wel een paar weken (2 a 3) voor je echt resultaat ziet, maar mijn paard had door zijn ziekte zijn hele spierstofwisseling in de poeier en nu is ie weer mooi bespierd en veel soepeler en leniger geworden.
Is misschien een idee.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:49

Anya schreef:

Mijn Lanna lijkt nu een beetje op een karrepaard van de schillenboer om te zien Frusty


Dan heb je een voordeel, het paard van de schillenboer heeft een conditie waar menig paard niet aan kan tippen Haha! Haha!

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:57

mijn poni is hoefbavengen heweest en ziet er ook een beetje zo uit langzamerhand! nou veel geduld, veel stappen en heel langzam opbouwe dnek ik ik!

ja het is vervelend maar het komt echt wel weer goed!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 12:21

JollyJumper schreef:
Ik had ook zo'n karrepaard vorig jaar toen Jumper uit de kliniek kwam. Toen kreeg ik daar een pot met korrels mee om de spieropbouw te helpen verbeteren. Het is homeopatisch en bij de dierenarts verkrijgbaar. Het heet Equitop Myoplast en ik had echt het gevoel dat het hielp. Het duurt wel een paar weken (2 a 3) voor je echt resultaat ziet, maar mijn paard had door zijn ziekte zijn hele spierstofwisseling in de poeier en nu is ie weer mooi bespierd en veel soepeler en leniger geworden.
Is misschien een idee.


txs! ga ik proberen dat spul!