Buitenritje naar de Zegerplas

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Buitenritje naar de Zegerplas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 08:06

Ik zou eigenlijk gezellig met een vriendin gaan, maar haar paardje hoestte een beetje dus ik dacht: ga gewoon alleen. Heerlijk gereden, Star was superbraaf. Alleen een brug die opengaat met rinkelende bellen en veel beweging vond ie wel wat eng
Eenmaal bij de plas aangekomen natuurlijk even pootjebaden, maar dat ging dus niet. Hij kwam echt niet in de buurt van het water. Bestjammer, want ik had gehoopt dat we even wat verder het water in konden...
Toen weer terug kwam ik nog een aantal mensen van de manege tegen die aan het mennen waren. Dus ik met Star nog mee en uiteindelijk 3 uur later en een behoorlijk moe maar voldaan paardje weer terug op stal..
Wat een heerlijke buitenrit!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 08:18

Het is altijd heerlijk dat buitenrijden.
Ik heb vandaag ook een buitenrit van ruim 3 uur gemaakt, maar niet in mijn eentje, samen met een vriendin.
Zegerplas is voor ons net wat te ver, we zijn wel door Kerk en Zanen gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 08:53

Ik wil anders wel een keer mee hoor Linda, misschien durft Star het wel als íe achter Milena aan kan lopen. Mileen is net een zeepaardje, die loopt er niet in maar die zou er in rennen als je d'r de kans geeft. Vindt ze heerlijk.
Ik rij regelmatig aan het meer, dus als je 'n keertje af wilt spreken geef je maar een gil!

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 10:42

Lijkt me leuk! Een keertje op een zondagochtend?

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:02

Bij mij berichtje bedoelde ik dus gisteren.
Jammer dat ik helemaal door Alphen moet om met jullie buiten te rijden, anders zou het wel gezellig zijn. Die van mij durft alleen ook het water niet in, helaas.