Bonnie heeft een dochter: Wynoah

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:02

Ik vind m ook wel lief, maar de moeder is mooier! Ik hou nie zo van grote blessen...maar verder ziet ie er lief uit hoor.


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:45

niets om je zorgen over te maken. alleen zorgen dat ie veel beweging heeft om de peesjes sterker te maken. de peesjes zijn wat slap geeft niet gebeurd vaker. goed voeren en bewegen. verder vind ik het een schatje.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:59

Laui! schreef:
Jongens jongens jongens... Tel eerst eens tot 20.000 voordat je lelijke dingen gaat roepen!
Even voor de duidelijkheid, heel veel veulens worden geboren met te lange pezen waardoor gewrichten wat doorbuigen, daar is niets vreemds aan en ik als niet fokker en absoluut geen veulenkenner heb daar regelmatig van gehoord. Ziet er niet leuk uit, maar inge zegt zelf dat ze er naar heeft laten kijken, dan hoef je nog geen GADVER te gaan roepen maar kun je het ook netjes verwoorden! Nog één negatieve opmerking en hier komt gewoon een slotje op.


Helemaal mee eens!!!
Laui heeft gesproken hihi. Haha!

Even ontopic: Superleuk veulentje, ook ik had er al eens van gehoord (heb zelfs al vaker foto's gezien van veulens met zulke doorgebogen gewrichten). Enne....ik vind dat blesje superleuk

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 00:19

Wauw wat een leuk veulen!
Ben wel jaloers dat jullie gelijk aan het veulen mochten komen! Nuala laat me er nog niet bij voorlopig