Vandaag veranderd in een druiper

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Vandaag veranderd in een druiper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 19:10

Zoals de titel al zegt ben ik, samen met mijn bijrijdpaard, veranderd in een druiper Haha!
Wilde einde van de middag Zariska even een half uurtje aan het werk zetten aan de longe en hierna nog even een half uurtje onder de vrouw. In de verte zag ik al donkere wolken aankomen maar hoopte dat deze over zouden waaien. Tijdens opzadelen al enkele kleine druppels, maar ach, we zijn niet van suiker Haha! ,
Na 5 minuten begint het me toch te hozen en te onweren, geprobeert dekking te zoeken onder een paar bomen, mocht het toch overwaaien kunnen we gewoon verder gaan. *LOL*
Maar ja, het duurde niet lang of we waren beide zeik, maar dan ook zeiknat. Toch maar besloten om het paardje af te zadelen en als de wiedeweerga een droog plekje op te zoeken. Niet dat dit enige zin had omdat ik ondertussen geen enkele droge vezel meer aan mijn lijf had. Paardje zat me ondertussen erg zielig aan te kijken vanuit het weiland.
Was wel balen dat het weer roet in het eten gooide, ben net lekker met haar aan het trainen om de rechterkant wat losser te krijgen Huilen , nou ja heeft het paard vandaag een lekkere rustdag en ik een gratis douche gehad!! Haha!

Veni, vidi, vici


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:12

ik had een wat andere associatie bij je title, maar dat zal wel aan mij liggen Lips are sealed Bloos

Maar op zich wel fijn dat het weer eens regent, jammer van je training.

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 19:17

Tja, niet geheel onbegrijpelijk hoor, mijn hersens denken soms ook de meest rare dingen over de normaalste zaken Bloos Haha!

Veni, vidi, vici

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:18

hahaha ik dacht in eerste instantie ook aan iets anders Gaaaap
Maarreuh lekker he zo een regenbui Haha!

Your stairway lies on the whispering wind

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 21:11

Hahah de titel van dit topic Lips are sealed Schijnheilig


Ennuhm jammer van je training ja.
Ik ben wel blij dat het weer regent, is goed voor het land

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 21:55

Ik heb gelukkig vanavond nog 2 paardjes in het zonnetje kunnen rijden want ik had ook even geen zin meer in die regen. Van mij mag het snachts wel lekker regenen maar laat het overdag maar lekker droog hoor.

En tja die titel, ik kon me er helemaal even niks bij voorstellen totdat ik je eerste zin las.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:38

Euhm ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eerst iets anders verwachtte aan de titel te zien Schijnheilig

En was je gratis douche fijn? Knipoog Ja soms kan het weer stevig tegenzitten he, ach ja ook al enkele keren doorweekt door de regen, moeten we er maar bij pakken vrees ik Lachen

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 23:56

Tja, gezien het weerbericht wordt er deze week nog wel meer regen verwacht. Boos! En een beetje regen is ook niet erg, maar zoals het vanmiddag tekeer ging was gewoon niet grappig meer.
Heb ook het liefst dat het 's nachts zou regenen maar helaas hebben wij daar weinig over te zeggen, de tuin was er in ieder geval wel blij mee.
Maar ik hoop toch dat de regen zich pas laat vallen op de tijden dat ik niet aan het trainen ben, gezien ik alleen maar de beschikking heb over een buitenbak, op deze momenten benijd ik echt de mensen die beschikking hebben over een binnenbak Schijnheilig

Veni, vidi, vici


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: E4D, Liiesjjj en 121 bezoekers