keuring in de vrouwenpolder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11572
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

keuring in de vrouwenpolder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 21:09

Jaja,ook wij zijn vandaag naar de keuring in de vrouwenpolder gegaan, met de merries Blondie en Santana en natuurlijk de kleintjes Enya en Nirvana.
Ik vond het supergezellig, nog nooit zoveel tinkertjes bij elkaar gezien Tong uitsteken
Enya had een 3e premie, dat was wel jammer want ze liep heel mooi, maar ja, 3e is ook goed Haha!
En Nirvana had de 1e premie Haha! ze was meteen ook jeugdkampioen en uiteindelijk reservedagkampioen, want ze ging even leuk lopen doen toen ze dr laatst erondje moest draven om te bepalen wie dagkampioen werd Lachen maar ja,geef dr ongelijk,ze stond al de hele dag stil, en had 's ochtends supergoed gelopen,maar s middags heeft ze ook nog meegelopen in een demonstratie dus ze was een beeetje moe Knipoog
EN verder was et ook hartstikke leuk, Demi en ik mochten lintenmeisjes spelen,verkleed als zigeuners Haha! dus de meesten zullen ons wel gezien hebben, bij de tinkerring Knipoog
Eind van de middag hebben Demi en Gert nog even snel een demonstratie gereden met de twee merries en de veulens dr naast, was helemaal niet gepland, dus dat was wel leuk om te zien Haha!
ben nou alleen een btje moe Knipoog
doeii!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:20

Leuk dat t gezellig was!! ben er helaas niet meer geweest... Mexxje heb ik niet optijd meer kunnen aanmelden en de show ging op het laatste moment ook niet door.. helaas... had t leuk gevonden een hoop bokkers te ondmoeten!

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 22:36

Zo en ik heb dus even een foto van de lintenmeisjes samen met de RESERVEDAGKAMPIOEN Haha! Haha!


Afbeelding

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11572
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-03 13:08

ow jeej erge foto
wist niet eens dat die foto gemaakt was joh :S

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 23:38


enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 09:12

hey!!
ik ben ook geweest het was leuk hey!!
maar wel warm hoor Lachen